اختصاص سازههای تبلیغاتی تهران به معرفی نمایشگاه کتاب
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اختصاص نیمی از سازههای تبلیغات محیطی به معرفی نمایشگاه کتاب خبر داد .
به گزارش پایگاه محیطی ، این روزها خیابانهای شهر تهران شاهد نصب سازههای تبلیغاتی بزرگی از سوی شهرداری تهران است که خبر از افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را میدهد . این در حالی است که پیش از این از سوی برخی مدیران ارشد شهرداری این وعده داده شده بود که در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ، بخش قابل توجهی از تابلوها و فضاهای تبلیغات محیطی به معرفی این نمایشگاه بپردازد که امسال با برگزاری آن، شهر آفتاب افتتاح میشود .
عیسی علیزاده افزود : شهرداری تهران امسال به صورت همزمان موضوع افتتاح مجموعه شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب را در هفته جاری در دستور کار دارد که در بعد حمایت از این موضوع ما یک بسته تبلیغاتی تعریف کردهایم که شهر آفتاب و افتتاح آن را به مردم تهران معرفی میکند و البته در کنار آن به معرفی نمایشگاه کتاب نیز خواهد پرداخت که در این میان تبلیغات شهر آفتاب زودتر مراحل آمادهسازی را طی کرده و در شهر نصب شده است .
وی ادامه داد : به منظور برگزاری نمایشگاه کتاب ما امسال برپایی دومین دوره طرح « نگارخانهای به وسعت یک شهر » را به تعویق انداختیم و با اتمام کمپین تبلیغاتی کار و تلاش که همزمان با روز کار و کارگر شکل گرفته بود ؛ تبلیغاتی با موضوع نمایشگاه کتاب و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر تهران در معرض دید عمومی قرار گرفت .
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد : ما در تهیه محتوای تبلیغات برای نمایشگاه کتاب دخالتی نداریم و بسته تبلیغاتی را دوستان ارشاد تهیه کرده اند و در اختیار ما قرار دادهاند که شامل پوستر نمایشگاه و برخی پیامهای ترویجی در زمینه تبلیغ کتابخوانی است .
علیزاده خاطر نشان کرد : البته سازههای تبلیغاتی در دو بخش هستند . برخی در اختیار ما و برخی نیز در اختیار شرکتهای تبلیغاتی قرار دارند و میزان فضای تبلیغاتی که سازمان به طور مستقل در اختیار دارد شامل حدود ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی اعم از بیلبورد ، عرصه پلها و تابلوهای پرتابل است .
وی تصریح کرد : هدف ما این است که تبلیغات به شکلی در شهر توزیع شود که موضوع افتتاح شهر آفتاب و برپایی نمایشگاه کتاب دیده شود و تبلیغ برای این دو رویداد در این فضاهای اطلاع رسان را به صورت نصف به نصف و به طور مساوی انجام دهیم .
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد : به طور مشخص دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ابزارهای تبلیغاتی بسیاری در اختیار دارند که باید برای معرفی نمایشگاه آن را فعال کنند .
علیزاده در پایان اظهار داشت : هدف از تبلیغات محیطی در این زمینه اطلاع مردم از محل برگزاری نمایشگاه و افتتاح آن است و با این مساله اگر قرار است این تبلیغات منجر به حضور گسترده مردم در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب شود مطمئن باشید که با توجه به تدارک شهرداری برای این مساله این حضور بیسابقه خواهد بود .