ادای احترام دوست داشتنی شورولت به پرینس
واکنش برندهای مختلف به مرگ پرینـس خواننده مشهور در سن ۵۷ سالگی دیدنی بود اما نوع ادای احترام «Corvette»، زیرمجمــــوعه شـورولت در میان بهترینهـا قرار گرفت. به این ترتیب که یک پیام مینیمالیستی دوست داشتنی از سوی برندی ارسال شد که خواننده مرحوم یعنی پرینس، خود با خواندن آهنگی معروف در سال ۱۹۸۲ میلادی، از آن برندی مشهور و جاویدان ساخته بود.
به گزارش امبیای نیوز، این ادای احترام ضمن فراگیر شدن در توییتر در قالب یک تصویر چاپی در رورنامهها نیز منتشر شد. آگهیهای چاپی در روزنامهها همچنان محلی رسمی برای این قبیل اقدامات به شمار میرود.
آژانس تبلیغاتی Commonwealth/McCann این آگهی را ساخت و روزنامههای مختلفی مثل USA Today، Detroit News / Free Press و New York Times آن را منتشر کردند.