Take a fresh look at your lifestyle.

زمان ارسال آثاربه جشنواره هنری «زندگی بدون دخانیات» تمدید شد

0

موسسه آوای هنر سلامت وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برگزارکننده جشنواره زندگی بدون دخانیات در سه بخش پوستر، عکس و کاریکاتور است.

احسان گرایلی دبیر جشنواره، گفت: با توجه به درخواست هنرمندانی که فرصت کافی برای ارسال آثارشان نداشتند زمان ارسال آثار به دبیرخانه تا ۲۵ فروردین ماه تمدید شد. این در حالی است که پس از این تاریخ، ما امکان تمدید آثار را نخواهیم داشت.

وی افزود: «سیگار، خانواده و جامعه»، «خانواده و مدرسه علیه دخانیات»، «سیگار، جوانان و نوجوانان»، «نقش زنان در کنترل دخانیات»، «افزایش قیمت، کاهش مصرف» و «قوانین کنترل دخانیات، حامی خود مراقبتی» از موضوعات جشنواره زندگی بدون دخانیات است که با هدف بالا بردن سطح آگاهی جامعه در زمینه سلامت همگانی و در راستای امر مهمِ پیش‌گیری برگزار خواهد شد. این جشنواره با تاکید بر دغدغه‌های سلامت همگانی، می‌خواهد مردم را برای ایجاد زندگی سالم و بهداشتی، به مطالبه‌گری ترغیب کند.

دبیر جشنواره «زندگی بدون دخانیات» با بیان اینکه هفته سلامت از ۱ تا ۷ اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری آیین پایانی و دیگر مراسم جانبی از جمله نمایشگاه آثار برگزیده را نیز با نظر رییس و دبیر برگزاری هفته سلامت، در یکی از روزهای این هفته برگزار خواهیم کرد. داوری این جشنواره که در سه بخش پوستر، عکس و کاریکاتور برگزار خواهد شد بر عهده محمدرضا چای‌فروش، مسعود زنده‌روح کرمانی، علی سامعی، آرش تنهایی، کیانوش غریب‌پور، علی‌رضا نصرتی، هادی رحمتی، ابوالفضل محترمی و محسن ناصری است.

موسسه آوای هنر سلامت، چندی پیش با هدف تهیه و تولید آثار هنری و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیرعاملی ابراهیم داروغه‌زاده تاسیس شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ