تبلیغات تابستانی ورکشاپ موسیقی کوریتیبا
بستنی یکی از سوژههای جذابی است که طراحان در پروژههای تابستانی از آن بهرهی زیادی بردهاند و تا کنون پوسترها و تبلیغهای زیادی با آن خلق شدهاست. بستنی به دلیل حس خنکی و رنگهای شادابی که دارد یک انتخاب خوب برای طرحهای تابستانی و جلب توجه نظر مخاطبان است.
تابستان هر سال در تالار شهر کوریتیبا برزیل یک فراخوان هنری با موضوع موسیقی برگزار میشود و در آن ورکشاپهای رایگان سخنرانی و اجرای موسیقی ارائه میگردد. این ورکشاپ موسیقی که برای هر دورهی سالانهی خود یک شعار و تبلیغات در نظر میگیرد، طراحی و اجرای پوستر سی و چهارمین دوره را بر عهدهی استودیو Master قرار داد. این استودیو برای دعوت مردم به ورکشاپ موسیقی این تابستان، از یک شیوه غیر معمول و جذاب استفاده نمود و المانهای موسیقی و بستنی را با یکدیگر تلفیق نموده و مخاطبین را به لذت بردن از این مراسم دعوت کرد.
آژانس تبلیغاتی: Master Comunicação
مدیر خلاقیت: Felippe Motta
کپی رایتر: Bruno Trindade
مدیر هنری: Presley Krieger
در بین پروژههای ایرانی، از جمله آثار موفق که از المان بستنی در آن استفاده شده است، میتوان به کمپین تابستانی شهر فرش اشاره نمود که توسط نواب غزلباش طراحی و در تابستان سال ۹۴ اکران شد.