Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری همایش روابط عمومی های شهرستان تربت حیدریه

0


همایش فصلی روابط عمومی های شهرستان تربت حیدریه به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  ایسکانیوز، محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه ازاداسلامی تربت حیدریه در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی و خبرنگاران شهرستان تربت حیدریه با گرامی داشت دهه ی فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به ورود به عصر تکنولوِی اطلاعات و ارتباطات و براساس نظریات جدید موج های سوم تمدن بشری موج اطلاعات و ارتباطات است. با این اوصاف نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی ها نقش بسیار مهم و پررنگ در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی است.

او در ادامه بیان کرد: با ورود به عرصه عصر ارتباطات صاحبان قدرت صاحبان اطلاعات هستند و جوامعی که بتوانند از اطلاعات و دانش کافی برخوردار باشند در اداره ی حاکمیت ها موفق تر عمل خواهند کرد.

محمدعلی علیزاده ادامه داد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در عصر جدید بازوان اجرایی قدرتمندی در جهت اجرای سیاست های حاکمان جامعه می توانند باشند چراکه به منابع اطلاعاتی و ارتباطی دسترسی سریع و آسان تری دارند.»

اوگفت: روابط عمومی ها می توانند انعکاس دهنده سیاست های سازمانی باشند ضمن آنکه مسائل و عملکرد سازمان خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید ارتباطی به خوبی نمایان سازند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی با برشمردن فعالیت های صورت گرفته در حوزه دانش بنیان و طرح های اقتصادی درآمدزا تصریح کرد: مرکز رشد دانشگاه با عنوان فناوری های نوین زیستی تا پایان سال ۱۳۹۴ راه اندازی می شود.

محمدعلی علیزاده با برشمردن مسئولیت سنگین روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در ایجاد فضای بانشاط و پرشور انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برابر سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه به هیچ وجه نقش باشگاه سیاسی در انتخابات آینده خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نخواهد داشت، و توان خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار خواهد بست.

مهدی ناصری معاون سیاسی فرمانداری تربت حیدریه و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات نیز از تشکیل کارگروه رسانه انتخابات با محوریت روابط عمومی فرمانداری و تعامل و همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این حوزه خبر داد.

او افزود: وظیفه کارگروه، تولید و نشر اخبار و فعالیت های فرهنگی در حوزه انتخابات هفتم اسفند، با هدف تحقق مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی است.

ناصری افزود: در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۱۰۱ شعبه اخذ رای اعم از شهری و روستایی تدارک دیده شده و جمعیت واجد شرایط اخذ رای نیز حدود ۱۳۵ هزار نفر برآورد می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل آرمان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز در این همایش گفت: مردم باید افرادی را به مجلس بفرستند که صاحب صلاحیت، پیرو ولایت فقیه و انقلابی باشند.

او تصریح کرد: مجلس باید مستقل از دولت باشد تا چنانچه خطا و انحرافی در دولت مشاهده کرد، با آن برخورد کند.

در خاتمه نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

angelcareукладка паркета елочкой видеоretractable sun shade car amazonкоманды поиска google

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ