Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین شهروند سالم از زیباسازی شهرداری تهران

0

خیلی خوشحال هستم در شهری زندگی می‌کنم که سازمان زیباسازی شهرش به چیزی بیش‌از پول و کسب درآمد فکر می‌کند.

کمپین شهروند سالم زیباسازی شهرداری تهران از هفته سوم دی‌ماه به اکران در آمد. این کمپین با هدف ترویج سلامتی و زندگی سالم برای شهروندان ایده‌پردازی و اجرا شده است.
شهروند سالم
کمپین جدید زیباسازی شهر تهران متشکل از آثار گرافیست‌های برجسته‌ای است که در یک کارگاه سه روزه با موضوع شهروند سالم در کنار هم جمع شده و این آثار را خلق کردند.

کمپین شهروند سالم روی بیلبوردها، عرشه‌های پل و پرتابل‌های شهری به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت برای شهروندان تهرانی اجرایی شده است. اگر این روزها در خیابان‌ها و اتوبان‌های شهر حرکت کنید حتماً با این آثار زیبا روبرو خواهید شد و جالب است که این بار زیباسازی کمی هم تابوشکنی کرده است و در مورد موضوعاتی مانند ایدز که در تریبون‌های رسمی کشور در مورد آنها کمتر صحبت می‌شود به شکل شفافی اطلاع‌رسانی کرده است.

چند نکته در مورد طراحی‌ها نظر مرا به خود جلب کرد:
اول از همه استفاده از فونت یکان در سایز درشت که قابلیت خوانش بالاتری داشته باشد، چیزی که در کمپین نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر از شهرداری تهران رعایت نشده بود.
موضوع دیگر استفاده از المان‌های تصویری و گرافیکی خلاقانه است که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.
و در آخر موضوعات و توصیه‌های پزشکی و بهداشتی است که در عین سادگی نکات مهمی را به مخاطب گوشزد می‌کند.

34

35

37

شهروند سالم

39

40

41

42

43

img_8596

img_8603

img_8615

img_8621

img_8638

img_8644

در کمپین شهروند سالم، محتوای خوب در کنار گرافیکی زیبا و خوانایی بالا توانسته است اثرگذاری خوبی در ذهن شهروندان بگذارد، دلیلی بر این ادعا شاید قدردانی هنرمند خوب سینما خانم فاطمه معتمدآریا است که در نامه‌ای از این حرکت قدردانی کرده است.

فاطمه معتمد آریا شهروند سالم

навигатор с видеорегистратором обзоркупить недорого кухонную мебелькупить маслоуличная MMS-камера

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ