Take a fresh look at your lifestyle.

مدیر تجربه در آژانس تبلیغاتی، حاصل ادغام فناوری و خلاقیت

گروه تبلیغاتی Publicis نیویورک جان بیوندی را به عنوان مدیر ارشد تجربه روز گذشته به خدمت گرفت. در نقشی تازه تأسیس، از این به بعد بیوندی با مشارکت مدیر ارشد خلاقیت آژانس تبلیغاتی Publicis، اندی برد، مسئولیت مدیریت بخش «ارائه پیشنهاد تجربه» به مشتریان را بر عهده خواهد داشت و نتایج کار را به طور مستقیم به مدیرعامل آژانس، کارلا سرانو گزارش خواهد کرد.

به گزارش  ام بی ای نیوز به گفته مدیر ارشد امور دیجیتال آژانس تبلیغاتی Publicis در آمریکای شمالی، دن وینچستر، تغییرات مبتنی بر فناوری مدرن در رفتار انسان ها روز به روز کار جذب مردم منحصرا از طریق ارتباطات قطع کننده را سخت تر کرده است. درحالی که ارتباطات همواره به عنوان یک سری تجربه های مهم و با ارزش از جانب مصرف کننده مطرح می شوند، ایفاگر نقشی حیاتی در اکوسیستم هر برند نیز هستند. در Publicis، این تجربه ها در قلب رویکرد آژانس جای دارند.

در ادامه چنین نقشی منجر به ملموس بودن این تعهد در بالا ترین سطح های مدیریتی در آژانس تبلیغاتی Publicis می شود.

بیوندی از آژانس تبلیغاتی SapientRazorfish  شهر مینیاپولیس واقع در ایالت مینه سوتای آمریکا به Publicis پیوست. او چهار سال اخیر را در آنجا به فعالیت به عنوان مدیر اجرایی خلاقیت و تجربه برند در حوزه آمریکای شمالی پرداخت. او سابقه کار به عنوان مدیر اجرایی خلاقیت آژانس های تبلیغاتی    Modern Climate  و Atomic Playo=pen را در پرونده خود دارد و با برند هایی از جمله مک دونالد، Target، Allstate، Harley Davidson  و Citi کار کرده است.

به اعتقاد وینچستر، با حضور جان در هیأت مدیره آژانس، Publicis  متعهد به رشد و توسعه ابعاد فعالیت و پورتفولیوی خود در حوزه تجارب می شود. با همکاری اندی، Publicis  به مشتریان خود یکپارچگی در کل اکوسیستم را پیشنهاد خواهد داد. مدیرعاملان تقریبا همگی خواستار جذب این قابلیت در سطوح مختلف هستند و حالا به شیوه ای منحصر به فرد Publicis روند ارائه آن به همه متقاضیان را در پیش گرفته است. به باور این آژانس، مشتریان Publicis  درآمد های کسب و کار خود را با اجرای مدل فوق بهبود خواهند بخشید و البته کارمندان آژانس همگی توانایی انجام کار های جالب و نوآورانه را دارند.

او در ادامه خاطرنشان کرد که همکاری Publicis با بیوندی از طریق یک نوع مشارکت « Power of One» کلید خورده و این آژانس تحت تأثیر دیدگاه و خلاقیت او قرار گرفته است (Publicis  در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که هر مشتری امکان دسترسی به کل شبکه فروشگاه ها را خواهد داشت).

خانم وینچستر تجربه بیوندی در عرصه گسترده ای از مشتریان و فناوری را باورنکردنی و منحصر به فرد می داند. در ادامه Publicis در پی گفت وگو با او دریافت که بیوندی با فرهنگ آژانس همخوانی و تناسب فراوان دارد. تعامل احساسی میان اعضای تیم مدیریتی آژانس از اهمیت خاصی برخوردار است و او نیز با ورود به کادر مدیریتی Publicis به سرعت خود را یکی از ما احساس کرد.

بیوندی به گفته خود تمام دوران حرفه ای خویش را صرف بررسی فرصت های به وجود آمده در پی ترکیب خلاقیت با فناوری مدرن کرده است. آشنایی با کارلا و تیم مدیریتی او در آژانس تبلیغاتی Publicis Worldwide، اشتیاق و جاه طلبی آژانس در مسیر پیگیری این خواسته را به بیوندی فهماند. او از پیوستن به نیرو های آژانس و کمک به تحقق چنین آروزی شیرینی هیجان زده است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.