مرور رده
اخبار برندها
۵ روش بازاریابی برای محصولات لوکس
۵ روش بازاریابی برای محصولات لوکس
بازاریابی و فروش کالای لوکس متفاوت از کالاهای معمولی ترقی می گردد. بازاریابی کالای لوکس موضوع این مقاله است.
باید در ابتدا اشاره نمود تکنیک های بازاریابی …
۱۰ کلید موفقیت برند استارباکس رهبر جهانی صنعت قهوه و کافیشاپ
۱۰ کلید موفقیت برند استارباکس رهبر جهانی صنعت قهوه و کافیشاپ
امروزه برند استارباکس را میتوان رهبر جهانی کسب و کارهایی که در زمینه کافیشاپ و قهوه فعالیت میکنند، دانست. این موفقیت…
5 مرحله اصلی در استفاده از هوش هیجانی برای کمپین های بازاریابی
یش از اینکه برای5 مرحله اصلی در استفاده از هوش هیجانی برای کمپین های بازاریابی
در مقالات بسیاری از اهمیت هوش هیجانی در بازاریابی موفق صحبت شده است.
بسیاری هوش هیجانی در بازاریابی را تنها…
برندینگ موفق با رعایت نکات مهم در تبلیغ دهان به دهان
برندینگ موفق با رعایت نکات مهم در تبلیغ دهان به دهان
اگر مالک یک کار و کسب کوچک باشید، تبلیغ دهان به دهان از هر چیزی برای شما کارساز تر است، خصوصا در دنیای امروزی آنلاین محور ما.
امروزه…
۲۲ اشتباه بزرگ بازاریابی که معمولا در شبکه های اجتماعی رخ می دهد
بررسی اشتباه های بازاریابان توسط موسسه بازاریابی محتوایی
گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می تواند تجربه ای دردناک و آزاردهنده باشد. متاسفانه بسیاری از برندها و افراد حقیقی از گوشی های…
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
برند جزء کلیدی راه اندازی یک استارتاپ است اما دستیابی به یک برند مطرح امری دشوار است. ما در مشورتی با دو کارشناس فعال درزمینه بازاریابی می خواهیم شما را…
تدوین برنامه رسانه تبلیغاتی برای برندها در ۱۶ مرحله منظم
چگونه می توانیم یک برنامه رسانه تبلیغاتی جامع برای برندمان تدوین کنیم؟
یک برنامه رسانه ای کامل در کنار انتخاب رسانه ی خوب و خرید صحیح آن موجب می شود که پیام تبلیغاتی در زمانی مناسب و در…
۱۸ راهکار برای موفقیت در تائید اجتماعی در بازاریابی دیجیتالی
۱۸ راهکار برای موفقیت در تائید اجتماعی در بازاریابی دیجیتالی
تائید اجتماعی (Social Proof Marketing) یک پدیده روانشناسی بسیار تأثیرگذار است. کاربرد تائید اجتماعی در بسیاری از…
مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی چیست و چگونه توسط آن تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
در گذشته منابع زیادی در دست نبود و صاحبان کسب و کار با توجه به تجربه خود اقدام به انجام تبلیغات می کردند.
اما امروزه با افزایش منابع و راه های دسترسی از…
تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
محتوای تولید شده توسط کاربران ( User generated content=UGC )به طور کلی به محتوایی گفته می شود که توسط تیم بازاریابی درج نمی شود، بلکه توسط مشتریان…