چگونه برای پیشنهادهای ویژه خود کمپین تبلیغاتی طراحی کنید
یکی از سوالهای بنیادیای که ذهن بازاریابان کسبوکارهای B2C را اشغال کرده این است که چگونه میتوانند به کمک تبلیغات کلیکی (PPC) در زمان پیشنهادهای ویژه خود، کمپینهای موفق تبلیغاتی طراحی کنند. در این مطلب قصد دارم یکی از متدهای مرسوم را برای شما بازگو کنم که به واسطه آن میتوان کمپین کلی موفقی برای پیشنهادهای ویژه راهاندازی کرد.
پیشنهادهایی که با محدودیت زمانی همراه هستند، معمولا روی فروش کسبوکارها به خصوص خرده فروشهای آنلاین، تاثیر بسیار مثبتی گذاشته و به آنها کمک میکند تا بتوانند سود متعادلی از محصولات خود بدست آورند. به همین منظور کسبوکارها میتوانند کمپینهای متوالی روزانهای راهاندازی کنند که مستقیما روی محدودیت زمانی یک پیشنهاد خاص تمرکز دارند.
روی چنین کمپینهایی هدفگیری مجدد بسیار تاثیرگذار بوده و هنگامی که مخاطب یک بار روی بنر کلیک میکند، بار دوم که هدفگیری میشود، بیشتر حس محدودیت را درک کرده و ممکن است به یک خریدار تبدیل گردد.
فراموش نکنید که ایجاد حس اخطار سبب میشود که افراد بیشتر به سمت انتخاب و خرید اجناس رو بیاورند.
نظرات بسته شده است.