فقط به چند تپش احتیاج است تا با کفش جدید ریباک آشنا شوید
ریباک یکی از قدیمیترین برندهای ورزشی است که اولین دفتر آن در سال ۱۸۹۵، داخل بریتانیا تاسیس شد و به واسطه محصولات و تکنولوژیهای بروز خود توانست اسم و رسمی برای خود در سراسر جهان بیابد. ریباک در دهههای ۷۰ و ۸۰ روی بازار آمریکا شمالی خود به شدت تمرکز کرد، ولی نایک با سیاستهای نو خود به شدت بازار آمریکا را تحت شعاع قرار داد و به نوعی ریباک با مشکلات اساسی برخورد کرد. تا جایی که صاحبان این شرکت در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفتند امتیاز خود را به شرکت آلمانی آدیداس واگذار کنند. اخیرا ریباک در برندینگ خود تغییرات بسیاری صورت داده و کفشی جدید عرضه کرده که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ZPump نام این کفش جدید است که ظاهری نامتعارف داشته و بیشتر هم برای مخاطبان دونده طراحی شده است. ریباک اخیرا برای بازاریابی این کفش یک کمپین تبلیغاتی بینالمللی راهاندازی کرده که در ایران هم شاهد آن هستیم. ولی بخش برجسته این کمپین صفحه فرودش است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:
روی کفشهای ZPump یک دکمه قرار دارد که دونده با فشار دادن آن، در حقیقت هوای داخل این کفش را به تپش درآورده و سبب میشود هوا در آن جریان یافته و در ادامه راحتی بیشتری احساس کند. صفحه فرود کمپین تبلیغاتی ZPump هم بر همین اساس طراحی شده و هر فرد فقط به فشار دادن یک دکمه، بیشتر و بیشتر با این کفش آشنا میشود و هیچ نیازی نیست که موس خود را تکان داده یا اینکه صفحه را اسکرول کنید.
چنین صفحه فرودهایی که کاملا با کاربرد و نوع محصول سازگاری دارند به شدت روی مخاطبان تاثیر مثبت گذاشته و سبب میشوند تا فرد راحتتر درک کند که پس از خرید آن محصول با چه چیزی روبهرو خواهد شد. ریباک هم همه جوره با این کمپین نشان داده که به راحتی مخاطب بیش از پیش اهمیت میدهد و در همه جا میتوان شاهد این حقیقت بود.
نظرات بسته شده است.