بهترینهای بلاگاَد از دید مخاطبان در سال ۹۳
بلاگاَد در تیر سال ۹۳ به منظور افزایش آگاهی در مورد علم دیجیتال مارکتینگ راه اندازی شد و نویسندگان این وبلاگ تمام سعی خود را کردند تا شما را با تمام تعاریف و موارد پایهای دیجیتال مارکتینگ آشنا کنند. در مورد جزییات حوزههای مختلف هم مطالبی منتشر شد و سعی کردیم نمونههای موردی موفق را بازگو کنیم. اما در آستانه سال جدید قصد داریم با هم نگاهی به ده مطلبی بیاندازیم که بیشتر مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفتهاند و میتوان گفت این مطالب بیشتر آموزشی هستند و کمتر در آنها جنبههای دیگر یک نوشته لحاظ شده:
شماره ۱۰: چگونه با اسپانسر شدن، برای وبسایت خود درآمدزایی کنید
این مطالب برای صاحبان وبسایتهای بزرگی منتشر شده که قصد دارند از طریق اسپانسر شدن، برای خود کسب درآمد کنند.
شماره ۹: آنچه یک بازاریاب باید در مورد بازاریابی چاپی بداند
بازاریابی چاپی همیشه به دنیای دیجیتال وابسته بوده و به همین دلیل در این مطلب نکاتی در مورد رابطه میان این دو حوزه ارائه کردیم.
شماره ۸: چگونه گیلیم کارسنتر، با حداقل بودجه ۳۰۰ عضو جدید میگیرد؟
یک نمونه موردی که برای همه افرادی که صاحب یک استارتاپ هستند جذاب به نظر میآید.
شماره ۷: اینفوگرافی: ۱۲ راه برای افزایش اشتراکگیری وبلاگ
هر کسی دوست دارد تعداد مشترکین وبلاگش را افزایش دهد و این انفوگرافی مرجع خوبی است برای راهکارهایی که برای تحقق این هدف مفید هستند.
شماره ۶: ۱۰ برندی که در لوگوی خود موضوعی را پنهان کردهاند
موضوعات پنهان درون لوگوها همیشه جذاب بودهاند و به همین دلیل مخاطبان ما هم به این مطلب علاقه بسیار نشان دادند.
شماره ۵: کلیپنما و روش هوشمندانهاش برای افزایش ثبتنام از طریق صفحه فرود
نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغات کلیکی که با هدف افزایش تعداد ثبتنام ها راه اندازی شده بود.
شماره ۴: وقتی که محصولات توسعه نایافته شما، سبب شکست کمپین PPC شما میگردند
این مطلب در مورد کسبوکارهایی است که به محصول نهایی خود دست نیافته و در همین حین تصمیم میگیرند تبلیغات خود را آغاز کنند.
شماره ۳: «اطلاعات بیشتر» یا «همین حالا کلیک کنید»؟ کدام انتخاب شماست؟
شماره ۲: وقتی که دیجیکالا نقش صفحه فرود کمپین تبلیغاتی ایسوس را ایفا میکند
شماره ۱: اینفوگرافی آناتومی یک بنر عالی به زبان پارسی
نظرات بسته شده است.