قدرت بنرهای بزرگ در تبلیغات PPC
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد تبلیغات PPC این است که آگهیدهنده ها و نمایشدهنده ها میتوانند، همه چیز را در آن تحلیل کرده و نتیجه گیری کنند. اخیرا تحقیقاتی روی سایزهای بزرگ بنرهای تبلیغاتی صورت گرفته و در نتایج آن موضوع غیر قابل پیشبینیای عنوان شده است.
این تحقیق روی چندین آگهیدهنده صورت گرفته که همه آنها در تبلیغات خود از سایزهای بنرهایی چون 250*250، 400*450 و 120*600 بهره میبردند. اما این آگهیدهنده ها تصمیم میگیرند روی بنر جدیدی با سایز 600*325 تمرکز کنند و در ادامه نتایج زیر توسط یکی از آنها حاصل میشود:
– میزان Click-through-Rate بنر 23% افزایش مییابد.
– تعداد کلیکهای روی این بنر برابر با 9610 است.
– 104 سفارش برای این آگهیدهنده ثبت میگردد.
بنرهای بزرگ به یک سری دلایل تاثیرگذاری بیشتری دارند که عبارت است از:
– شما میتوانید اطلاعات بیشتری به مخاطب ارائه دهید.
– با استفاده از طرحهای موثرتر، شما میتوانید راحتتر مخاطب جذب کنید.
– محیط بزرگتری برای نمایش محصول خود خواهید داشت.
– این بنرها حجم بیشتری از صفحه را اشغال میکنند.
همان طور که در دنیای رسانهها همه به دنبال جلوههای بصری بزرگ و نمایشگرهای بزرگتر هستند، در دنیای تبلیغات دیجیتال هم چنین قانونی صدق میکند.
نظرات بسته شده است.