Take a fresh look at your lifestyle.

قدرت بنرهای بزرگ در تبلیغات PPC

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات PPC این است که آگهی‌دهنده ها و نمایش‌دهنده ها می‌توانند، همه چیز را در آن تحلیل کرده و نتیجه گیری کنند. اخیرا تحقیقاتی روی سایزهای بزرگ بنرهای تبلیغاتی صورت گرفته و در نتایج آن موضوع غیر قابل پیش‌بینی‌ای عنوان شده است.

این تحقیق روی چندین آگهی‌دهنده صورت گرفته که همه آنها در تبلیغات خود از سایزهای بنرهایی چون 250*250، 400*450 و 120*600 بهره می‌بردند. اما این آگهی‌دهنده ها تصمیم می‌گیرند روی بنر جدیدی با سایز 600*325 تمرکز کنند و در ادامه نتایج زیر توسط یکی از آنها حاصل می‌شود:

– میزان Click-through-Rate بنر 23% افزایش می‌یابد.

– تعداد کلیک‌های روی این بنر برابر با 9610 است.

– 104 سفارش برای این آگهی‌دهنده ثبت می‌گردد.

بنرهای بزرگ به یک سری دلایل تاثیرگذاری بیشتری دارند که عبارت است از:

– شما می‌توانید اطلاعات بیشتری به مخاطب ارائه دهید.

– با استفاده از طرح‌های موثرتر، شما می‌توانید راحت‌تر مخاطب جذب کنید.

– محیط بزرگتری برای نمایش محصول خود خواهید داشت.

– این بنرها حجم بیشتری از صفحه را اشغال می‌کنند.

همان طور که در دنیای رسانه‌ها همه به دنبال جلوه‌های بصری بزرگ و نمایشگرهای بزرگتر هستند، در دنیای تبلیغات دیجیتال هم چنین قانونی صدق می‌کند.

фитнес клуб братеевоакклиматизация к высоте в отсутствии горNottingham escortsкредит на развитие малого бизнеса альфа банккарты гугл измерить расстояниебесплатная виртуальная кредитная картапогода в мае отдыхвосхождение на килиманджаро туры киевтуры на кипр в маенац парк гора килиманджарооригинальные товары для домапродажа мотоциклов из польши в харькове отзывыкорпаративный сайтfinnish translation serviceпосуда вокгерпес лечение отзывыдеревянный дом в 3doutdoor car cover nzпроверка рейтинга сайтацены на авто в польшекупить садовые качелисправка москва

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.