یک تست موثر روی صفحه فرود که توسط JumpStart صورت گرفته
شرکت Jump Start یکی از کسبوکارهای فعال در دنیای فناوری اطلاعات است که بیشتر روی حوزه ساخت و عرضه بازیهای آموزشی برای کودکان در بازه سنی ۳ الی ۱۲ ساله تمرکز کرده و در طول ۲۰ سال فعالیتش توانسته حدود ۳۰ میلیون خانواده را به عضویت خود درآورد. محصولات این مجموعه در قالب بازیهای آنلاین و کامپکت دیسک عرضه میشوند. Jump Start اخیرا یک کمپین برای یکی از بازیهای آنلاینش راهاندازی کرده بود که پس از مدتی برای افزایش Conversion Rate (نرخ تبدیل) تصمیم گرفت تغییراتی در صفحه فرود آن ایجاد کند و به نوعی به بهینهسازی صفحه فرودش بپردازد.
از این رو تصمیم گرفت از آژانس تبلیغاتی Sum Digital که در سانفرانسیسکو واقع شده کمک بگیرد و بهینهسازی صفحه فرود کمپین خود را به آن واگذار کند.
تغییراتی که در صفحه فرود Jump Start صورت گرفت:
تغییراتی که در این صفحه فرود صورت گرفتند بسیار جزیی، ولی اثربخش بودند. اولین تغییر این بود که طراحان Sum Digital تصمیم گرفتند دو کادر نوشته که یکی برای معرفی محصول و دیگری برای ثبتنام بود را به یک کادر پیوسته تبدیل کنند.
از سوی دیگر لوگوی بازی که در سمت چپ صفحه فرود قرار گرفته بود از لحاظ طراحی و نور مشکلات بسیاری داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتند از یکی دیگر از لوگوهای این بازی در صفحه فرود بهره ببرند.
“صفحه فرود اولیه”
نتایج حاصل:
- تعداد بازدیدکنندهها از وبسایت: ۱۶۸۲
- تعداد کل نرخهای تبدیل ایجاد شده (تعریف شده بر اساس کل ثبتنام های صورت گرفته): ۶۶۴
- میزان بهبود در نرخ تبدیل نسبت به صفحه فرود اصلی: ۱۷٫۱ درصد
نظرات بسته شده است.