یک نمونه موفق در تبلیغات PPC از هتلهای زنجیرهای Southern Sun
این مجموعه هتلهای زنجیرهای که در کشور آفریقای جنوبی به فعالیت میپردازد، در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت سایت خود را راه اندازی کرده و با بودجهای محدودی که در دست داشتند، تصمیم گرفتند در فضای آنلاین به تبلیغات بپردازند. ولی یک مشکل بزرگ داشتند:
مشکل:
این وبسایت در حقیقت Relaunch شده بود و به همین دلیل رتبهبندی خوب خود را در موتورهای جستجوگر از دست داد و با اینکه سیستم رزرو آنلاینش به تازگی راهاندازی شده بود، ولی تعداد رزروهای صورت گرفته واقعا انگشت شمار بودند. از طرفی به ترافیک بیشتری نیاز داشتند تا بتوانند رفتار بازدیدکنندگان و مشتریان خود را بررسی کنند.
راه حل:
Southern Sun تصمیم گرفت از تبلیغات کلیکی بهره ببرد و هدف اصلی خود را در اولین درجه برند سازی و در درجه دوم افزایش تعداد رزرو قرار داد:
به این منظور موارد زیر صورت گرفتند:
– افزایش ترافیک به کمک PPC
– آوردن ترافیک از سراسر جهان به Southern Sun.
– تست کمپینهای متنوع.
نتایج:
– ۱۲۵% افزایش نرخ تبدیل.
– هزینه به ازای هر نرخ تبدیل، ۶۷% کاهش یافت.
– بازگشت سرمایه این هتلهای زنجیرهای ۷۶۰% افزایش یافت.
نظرات بسته شده است.