Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت اول)

طراحی بنر یکی از موارد بنیادی تبلیغات کلیکی و نمایش بنر به حساب می‌آید که بدون رعایت اصول آن نمی‌توان بنری خلق کرد که مخاطب توسط آن جذب شده و بر آن کلیک کنید. به این منظور تصمیم گرفتم در این مطلب روی یک سری موارد تمرکز کرده و در مسیر بهبود بنرهای تبلیغاتی، چندین نکته را یادآور شوم:

۱-استفاده از موثر ترین و استاندارد ترین اندازه بنر

مطابق با استاندار های بخش تبلیغات گوگل موفق ترین سایز های برای بنر عبارتند از :

  • ۳۳۶×۲۸۰ مستطیل سایز بزرگ
  • ۳۰۰×۲۵۰ مستطیل سایز متوسط
  • ۷۲۸×۹۰ مستطیل خطی
  • ۱۶۰×۶۰۰ مستطیل عریض

در بهترین حالت , بنر های طراحی شده باید در بالا و پایین مطلب اصلی سایت قرار گیرند .

۲- حفظ سلسله مراتب

در درجه اول بنر های تبلیغاتی برای اطلاع بازدید کنندگان از ماهیت محصولات و افزایش ترافیک سایت ساخته و دیزاین میشوند.

این بخش دارای سه بخش میباشد که عبارتند از:

لوگوی طراحی شده باید ویژگی این را دارا باشد که علاوه بر ایجاد آگاهی باعث شناخت نام تجاری و ماهیت بخشی به برند گردد.

راهکار : اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما بلقوه این توانایی را داشته باشد که به عنوان ارزش برای مخاطب محسوب شود و پیشرانه ای باشد برای انگیزه بیشتر مشتری .

  • قیمت های پیشنهادی :

بنر شما پنجره ای است برای معرفی و نمایش محصولات شما و باید حس ترغیب را در مخاطب توسط محصولات شما ایجاد کند.

راهکار : بیشتر فضای بنر شما را باید کلماتی مانند “بهترین کیفیت” , “تخفیف ۵۰ %” ,”پبشنهاد ویژه با زمان محدود” یا واژه “رایگان” اشغال کند . در حقیقت باید زمانی که به بنر نگاه میکنید اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند این کلمات جادویی باشد.

  • دکمه فراخوانی یا : cta

این قسمت بیشتر اوقات از نظر تکنیکی توسط متن یا دکمه گرافیکی ایجاد میشود و شامل متن هایی مثل “اینجا را کلیک کنید” “بیشتر بدانید” “همین حالا ببیند” یا “ثبت نام کنید” میشود.

راهکار : دکمه فراخوان باید در نقطه طلایی و یا نقاط کانونی بنر قرار گیرد تا باعث بیشترین تاثیر ممکن بر مخاطب شود.

۳- ساده باشید

همه ما شنیده ایم “هرکه بامش بیش برفش بیشتر” ولی در دیزاین بنر این حرف را زیاد جدی نگیرید. مخاطب چند لحظه بیشتر به بنر شما خیره نمیشود.

۴- از دکمه مناسب استفاده کنید

با توجه به نوع بنر شما استفاده درست از دکمه ها قطعا باعث افزایش کلیک و بازخورد به سایت شما میشود.

راهکار : اگر میخواهید از دکمه ها استفاده کنید اگر متن شما انگلیسی است بهتر است پایین سمت راست و اگر فارسی پایین سمت چپ قرار گیرد .از رنگ دکمه ها طوری استفاده کنید که در عین حال اینکه متضادند با طرح اصلی نیز همخوانی داشته باشند.

детский фитнес красногвардейскаяотдых в болгарии в маеповышение лояльности клиентов что этоденьги в долг под расписку нальчикholiday caricaturist in new yorkдоговор краткосрочного беспроцентного займапрививки дл¤ поездки в танзаниюденьги в долг губкинвосхождение на килиманджаро киев цевосхождение на килиманджаро укрГаити нужна ли виза украинцамчугунная посуда купить в спбреклама оконкак раскрутить сайт в яндексепроекты домов сип панелейкак лечить ожог ۳ степениодноэтажные каркасные дома фотоseo без ссылокпанорамная камера ۳۶۰тепловая пушка цена купитьмагазин телефоновbuy an seo company

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.