تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015
همانطور که در مقالات قبلی در مورد تجزیه و تحلیل swot گفتیم، آن یک ابزار برای شناسایی تواناییهای داخل سازمان و محیط بیرونی آن است که به بازاریابان کمک میکند تا مسائل مهم را شناسایی کنند و به وسیله آن به رشد و بهتر شدن سازمان کمک کنند.
در ادامه مثالی از تجزیه و تحلیل swot برای شما آورده شده است تا بیشتر با آن آشنا شوید. این تجزیه و تحلیل مربوط به شرکت اپل در سال 2015 است که چند روز پیش منتشر شد.
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.