۵ اصل برای ساختن یک برند فرهنگی
ایجاد یک برند فرهنگی ماندگار هدف اصلی تبلیغات است، چگونه میتوان موقعیت خود را به عنوان یک برند فرهنگی بهتر کرد؟ تا کنون تنها چند شرکت موفق بودهاند تا برندهایی موفق و ماندگار داشته باشند. برندهایی مثل بن و جری، استارباکس، اپل، سوبارو و تعدادی دیگر.
هر کدام از این برندها به اندازه کافی شناخته شده هستند و همه با شنیدن نام آنها میفهمد که آنها چه چیزی به مصرفکنندگان عرضه میکنند، قهوه، کامپیوتر، اتومبیل و غیره.
اما سایر شرکتها چه کاری میتوانند انجام دهند تا یک برند فرهنگی و ماندگار داشته باشند؟
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.