نگاهی اجمالی به نتایج حاصل از یک کمپین PPC از برند سابوِی
سابوِی یکی از مشهورترین کافهرستوهای زنجیرهای آمریکایی است که توانست به واسطه کیفیت خوب و همچنین تنوع محصولاتش خود را در سراسر جهان مطرح کند. این برند کار خود را با عرضه غذاهای فوری آغاز کرد و بعدها تصمیم گرفت روی تولید و عرضه محصولاتی چون قهوه و شیرینی هم تمرکز کند. در اینجا قصد داریم در مورد یکی از کمپینهای تبلیغاتی سابوِی صحبت کنیم که در آن بیشتر به شیوه کلیکی تبلیغات آنلاین تمرکز شده است:
چالش: سابوی در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت بیشتر روی حسابهای کاربری خود در رسانههای اجتماعی تمرکز کند و به همین علت تحولات بسیاری را روی محتوای خود اعمال میکند. ولی متوجه میشود که مخاطبانش به اندازه کافی با کیفیت نیستند و در این راستا باید کاری انجام دهد.
راهکار: سابوی تصمیم گرفت از طریق تبلیغات اینترنتی مخاطبان حسابهای کاربری شبکههای اجتماعی خود را افزایش دهد. PPC یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که بوسیله آن میتوان به این هدف رسید. سابوی یک سری بنر تبلیغاتی طراحی کرد که صفحه فرود آنها، حساب کاربری فیسبوکش بودند و به این واسطه توانست به نتایج زیر دست یابد.
نتایج:
– تعداد لایکهای حساب کاربری فیسبوک سابوی ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافت.
– میزان فعالیت کاربران در حساب کاربری فیسبوک سابوی ۷۴۰% افزایش یافت.
– به صورت هفتگی ۱٫۳ میلیون نفر به حساب کاربری فیسبوک سابوی وارد شدند.
نظرات بسته شده است.