Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین اطلاع‌رسانی در مورد محصولی از ایسوس ایران

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اد، درباره کمپینی از ایسوس ایران صحبت کردیم که یکی از صفحات فروشگاه دی‌جی کالا به عنوان صفحه فرودش انتخاب شده بود و به صورت مستقیم، این برند سعی داشت روی موضوع فروش تمرکز کند. اما اخیرا ایسوس کمپینی راه‌اندازی کرده که نسبت به کمپین قبلی‌اش، هدفی کاملا متفاوت داشته و در آن قصد دارد بیشتر روی اطلاع‌رسانی تمرکز کند.

در کمپین تبلیغاتی جدید ایسوس ایران، دیگر خبری از دی‌جی کالا نیست و هدف اصلی‌اش از راه‌اندازی این کمپین بیشتر اطلاع‌رسانی در مورد لپ‌تاپ جدیدش که Zenbook UX303LN نام دارد بوده ‌و در بنرهای آن کاملا مشخص است که مزایای این لپ‌تاپ عنوان شده و دیگر روی محتوایی که به فروش ربط دارد تمرکز نگردیده.

йога марьино۱۰ лучших сафари парков африкиразработка и продвижение бренда идеиденьги в долг без процентов в минскеanniversary caricaturist in new yorkкредитная карта альфа банк погашение кредитакак подготовитьс¤ к восхождени¤ в горывосхождение килиманджаро веснакупить африканское сафари диеговзять кредитную карту без справок и поручителейэлитные аксессуары для ванных комнаттовары для домаspanish to japanese translationюридическое обслуживаниетеплоизоляция стен каркасного доманарушение щитовидной железыпродвижение сайтаЧто такое СTRgo pro silver edition hero 3справка с психоневрологического диспансерацифровая фоторамка ценазакажите раскрутку сайта topodin

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.