بررسی یک کمپین اطلاعرسانی در مورد محصولی از ایسوس ایران
در یکی از مطالب قبلی بلاگاد، درباره کمپینی از ایسوس ایران صحبت کردیم که یکی از صفحات فروشگاه دیجی کالا به عنوان صفحه فرودش انتخاب شده بود و به صورت مستقیم، این برند سعی داشت روی موضوع فروش تمرکز کند. اما اخیرا ایسوس کمپینی راهاندازی کرده که نسبت به کمپین قبلیاش، هدفی کاملا متفاوت داشته و در آن قصد دارد بیشتر روی اطلاعرسانی تمرکز کند.
در کمپین تبلیغاتی جدید ایسوس ایران، دیگر خبری از دیجی کالا نیست و هدف اصلیاش از راهاندازی این کمپین بیشتر اطلاعرسانی در مورد لپتاپ جدیدش که Zenbook UX303LN نام دارد بوده و در بنرهای آن کاملا مشخص است که مزایای این لپتاپ عنوان شده و دیگر روی محتوایی که به فروش ربط دارد تمرکز نگردیده.
نظرات بسته شده است.