بررسی یک کمپین تبلیغاتی نمایش بنر از بیمارستان چشمپزشکی نور
همان طور که میدانید، مدت طولانیای نیست که تبلیغات آنلاین در کشور ما مورد توجه کسبوکارهای آنلاین و آنهایی که فروش حضوری دارند قرار گرفته و همچنان به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم از اهمیت این روشهای تبلیغاتی بیشتر آگاهی پیدا کنیم. پزشکی یکی از حوزههایی است که میتواند در فضای آنلاین هم مخاطبش را پیدا کند؛ زیرا هر انسانی ممکن است به خاطر رسیدگی به سلامتیش، احساس کند که باید به یک مرکز ارائه خدمات پزشکی مراجعه کند. اخیرا بیمارستان فوق تخصصی چشمپزشکی نور هم به روشهای بازاریابی آنلاین رو آورده و سعی دارد در دنیای آنلاین هم مخاطبانش را بیابد. در ادامه این مطلب نگاهی به یکی از کمپینهای تبلیغاتی این بیمارستان میاندازیم و نکات مثبت و منفی آن را بررسی خواهیم کرد:
نکات منفی: این کمپین تبلیغاتی که به چشمپزشکی نور تعلق دارد، در قالب تبلیغات نمایش بنر بوده ولی در آن دو ایراد چشمگیر وجود دارد که امروزه این دو ایراد را در خیلی از کمپینهای تبلیغاتی میبینیم.
یکی از این دو ایراد، بهره نبردن از کدهای UTM است که بدون آنها امکان ردیابی ترافیک وجود نخواهد داشت. از طرفی ایراد دیگری وجود دارد که در نتایج حاصل از این کمپین تبلیغاتی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. در صفحه فرود این کمپین که در بنر آن، بیشتر به وقتگیری آنلاین پافشاری شده، حرفی از چگونه وقتگیری نیست و با کلیک بر بنر این بیمارستان با صفحه زیر مواجه خواهید شد.
در صورتی که چشمپزشکی نور میتوانست به جای این صفحه فرود، محتوایی در رابطه با چگونگی وقتگیری آنلاین به عنوان صفحه فرودش برآورد کند.
نکات مثبت: در بنرهای این کمپین تبلیغاتی، به خوبی مشخص است که هدف از حضور در فضای آنلاین چشمپزشکی نور چیست. این بنرها خوب طراحی شده و در آنها میتوانید اصول طراحی را به خوبی احساس و درک کنید.
نظرات بسته شده است.