ایسر و روش پنهان تبلیغاتی این برند
ایسر یکی از تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی است که اخیرا به شدت روی تولید لپتاپها و گوشیهای هوشمندش تمرکز کرده و توانسته بخش عمدهای از بازار آسیا را در دست بگیرد. اخیرا این برند با قدمت، شیوههای تبلیغاتی جالبی را برگزیده که در ادامه مطلب به بررسی یکی از آنها خواهیم پرداخت.
ایسر که بیش از پیش روی تولید لپتاپهایش تمرکز دارد، اخیرا به یک شیوه تبلیغاتی روی آورده که در آن مستقیما لپتاپهای این برند نمایش داده نمیشوند. این غول تایوانی در سراسر آسیا به دنبال محصولاتی میگردد که در آنها خلاقیت موج میزند و به تولیدکنندگان آنها کمک میکند که به بهترین نحوه تبلیغاتشان را شروع کنند. البته میتوان این رویه را نوعی اسپانسر شدن نامید؛ ولی در حقیقت قضیه بسیار متفاوت بوده و رسما ایسر به عنوان اسپانسر این گونه محصولات معرفی نمیگردد.
آخرین محصولی که در تبلیغات آن به خوبی میتوان برند ایسر را مشاهده کرد، یک وسیله خلاقانه است که Super Gorone Desk نام دارد و خط تولید آن در ژاپن آغاز شده و به کاربر این امکان را میدهد تا به راحتی بتواند در حین خواب از لپتاپش بهره ببرد.
این روش تبلیغاتی یک رابطه برد – برد را به دنبال دارد و حتی اگر مبلغی هم میان دو برند رد و بدل نگردد، در هر صورت یکی از خلاقیت و دیگری از نام برند به کار رفته در تبلیغاتش بهره میبرد.
نظرات بسته شده است.