برند خودروسازی رنو لوگوی خود را بروز کرد Renault
اولین بار در پاریس توسط لوئیس رنو برند خودروسازی متولد شد که امروز متعلق به گروه رنو است.
حال برند رنو در سال ۲۰۱۵ دست به بروزرسانی هویت برند خود کرد. تغییراتی که در لوگوی برند رنو رخ داده است در چند بخش اصلی قابل مشاهده است:
۱- نشان برند رنو
همانطور که مشاهده میکنید نشان کمی چاقتر شده و از تیزی خطوط کاسته شده است و البته لوگو شفافتر شده و حالت سهبعدی بیشتری به خود گرفته است.
۲- لوگوتایپ برند رنو
همچنین در بخش لوگوتایپ نیز تغییراتی میبینید. مهمترین تغییر حذف زائدهها و تیزیهای نوشته رنو است. در واقع فونت لوگوتایپ رنو کامل تغییر کرده است.
۳- چیدمان لوگو رنو
نکته بعدی تغییر در ترکیب لوگوی برند رنو است که سعی شده است شعار Slogan با اهمیتتر از قبل نشان داده شود و برای همین ساختاری افقی برای لوگو در نظر گرفته شده است و شعار برند بخشی از لوگو شده است.
در زیر نمونههایی از کاربرد لوگوی جدید برند رنو را میتوانید مشاهده کنید:
تغغیرات برند رنو در یک نگاه:
نظرات بسته شده است.