بهترین صفحات فرود: صفحه فرودی که دقیقا به درد مشتری اشاره میکند
Industrial Strength Marketing یکی از آژانسهای شناخته شده در حوزه بازاریابی است که برای مشتریان خود استراتژی آماده کرده و آن را اجرا میکند. از همه مهمتر این است که این آژانس میتواند تکنولوژی را به مشتریانش ارائه داده و برای آنها وبسایت، اپلیکیشن و غیره طراحی کند. این آژانس حرفهای اخیرا یک صفحه فرود طراحی کرده که دقیقا به یکی از نقاط درد مشتریانش اشاره میکند که در ادامه به آن نگاهی خواهیم انداخت:
یکی از مواردی که در هر وبسایتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، موضوع Responsive یودن آن به حساب میآید. اما همچنان خیلی از کسبوکارهای B2B و صنعتی به دلیل اینکه با شرکتها در همکاری هستند، گمان میکنند که نیازی نیست وبسایت خود را Responsive کنند. از این رو Industrial Strength Marketing یک کتاب الکترونیکی منتشر کرده تا چنین کسبوکارهایی را قانع کند که لازم است وبسایت خود را Responsive کنند.
این آژانس برای کتاب الکترونیکی خود یک صفحه فرود طراحی کرده که در زیر قابل مشاهده است. این صفحه فرود دارای دو نکته مثبت است:
۱. Call-to-Action یا همان دکمه فراخوان مربوط به فرم داخل این صفحه فرود، با رنگ مناسبی از فرم جدا شده و به شدت جلب توجه میکند.
۲. اگر این صفحه فرود را در گوشی هوشمند با تبلت خود باز کنید، یکی از بهترین صفحات Responsive را مشاهده خواهید کرد.
موضوع دوم نشاندهنده این است که Industrial Strength Marketing به خوبی توانسته اثبات کند که میتواند شما را در Responsive کردن صفحات وبسایتتان راهنمایی کند و از طرفی در حوزه دیجیتال مجموعه خبرهای است.
نظرات بسته شده است.