Take a fresh look at your lifestyle.

انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات


همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارها انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات است. گاهی کسب‌و‌کارها تمام توان و بودجه‌ تبلیغاتی خود را تنها صرف چند رسانه می‌کنند و از انواع رسانه‌ها استفاده نمی‌کنند.

 کاوشگران روابط عمومی– هر کسب‌و‌کاری برای افزایش فروش محصول یا خدمت خود و دستیابی به جایگاه برتر در بازار به مجموعه‌ای از اقدامات بازاریابی نیاز دارد. تبلیغات در ادبیات بازاریابی جایگاه ویژه‌ای دارد، به طوری که در هر کسب ‌و‌کاری واقع در هر صنعتی تبلیغات مورد توجه قرار می‌گیرد. انجام تبلیغات شیوه‌های مختلفی دارد و تبلیغات همیشه از طریق رسانه‌ها به مخاطبان خود انتقال می‌یابد .

رسانه فرد، ابزار یا موقعیتی است که در آن پیام از فرستنده به گیرنده انتقال می‌یابد که از این تعریف می‌توان به مفهوم رسانه‌های تبلیغاتی دست یافت. به هر وسیله یا ابزاری که مفاهیم تبلیغاتی یا پیام فروش و بازاریابی را به مخاطبان انتقال دهد و آنان را به عکس‌العمل وا‌ ‌‌دارد، رسانه تبلیغاتی می‌گویند .

همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارها انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات است. گاهی کسب‌و‌کارها تمام توان و بودجه‌ تبلیغاتی خود را تنها صرف چند رسانه می‌کنند و از انواع رسانه‌ها استفاده نمی‌کنند. این رویکرد عموما به این دلیل است که این کسب‌و‌کارها از اثربخش بودن تمامی رسانه‌ها مطمئن نیستند و از طرف دیگر بیم دارند که این حضور پررنگ در همه رسانه‌ها باعث شود مشتریان به اشتباه افتاده و از برند رقیب خرید کنند که این یکی از مشکلات کسب‌و‌کارهایی است که تازه‌وارد هستند. اما گاهی کسب‌و‌کارها بدون محدودیت و با بودجه‌ای سنگین در تمامی رسانه‌ها حضور پررنگی دارند و از همه آنها استفاده می‌کنند. انتخاب یکی از این دو رویکرد در استفاده از رسانه‌ها برای تبلیغات توجه به نوع و ماهیت محصولی است که مورد تبلیغ قرار می‌گیرد .

در محصول‌هایی که مخاطب عام دارند و تعداد زیادی از مردم از آن استفاده می‌کنند، باید از رسانه‌های گروهی مثل تلویزیون، رادیو و روزنامه استفاده کرد اما اگر هدف جلب توجه مشتریانی باشد که به دنبال کالاهای غیرمصرفی و لوکس هستند، تبلیغات سودی نداشته و بهتر است بر قانع کردن مشتری در محل خرید تمرکز شود. پس از بررسی رسانه و انواع تبلیغات در رسانه‌های متفاوت، حال به بررسی چگونگی انتخاب رسانه‌ مناسب برای تبلیغات می‌پردازیم تا به نتیجه‌ دلخواه در جهت موفقیت کسب‌و‌کارمان دست یابیم .

در انتخاب رسانه، تبلیغ‌کننده براى دستیابى به اهداف تجاری خود از تبلیغات، ‌در مرحله‌ اول باید مخاطبان هدف پیام تبلیغاتی، فراوانى افراد و دفعات رویت پیام را تعیین کند. مخاطبان هدف، تعدادی از افراد موجود در بازار محصول یا خدمت هستند که در یک مدت زمان معین باید در معرض برنامه آگهى تبلیغاتى قرار گیرند. برای اینکه بتوانیم جمعیت هدف را به درستی بشناسیم، بهترین کار، ارزیابی مشتریان موجود است. با ارزیابی آنها متوجه خواهید شد که چه افرادی و با چه سـطح درآمدی مشتری محصول یا خدمت ما هستند. با بررسی آماری اطلاعات به دست آمده به نتایج مهم و قابل‌استنادی دست می‌یابیم. فراوانی، تعداد دفعاتى است که به‌طور متوسط یک شخص در بازار هدف در معرض پیام قرار مى‌گیرد. بعد از این مراحل، باید بررسی کنید که آنها چه رسانه‌ای را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند. بهترین راهی کـه می‌توان این اطلاعـات را به دست آورید، پرسیدن آن به‌صورت مستقیم است. در مرحله بعدی تبلیغ‌کننده باید درباره تاثیر رسانه نیز تصمیم بگیرد. تاثیر رسانه، همان ارزش کیفى رویت پیامى است که از یک وسیله خاص منتقل مى‌شود .


منبع
 فرصت امروز  

микс файт марьиноaltezza сафарикупить посудасафари в африке цена тураJohannesburg escortкредитка банк михайловский эльдорадоaltezzatrevelнац парк килиманджаро растительный миркилиманджаро простой маршрутбыстрый займ в энгельсепутевка в грецию в сентябре ценыдоговор дарения украинаdictionary translate english to vietnameseраскрутка сайтов работакаркасные дома технология строитльствалечение острицытанзания туризмцены на услуги адвокататрезвый водитель ценыкупить тренажеры бунеттоп ценабассейн петербург

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.