Take a fresh look at your lifestyle.

سه بیلبورد خلاقانه که نباید آنها را از دست بدهید

در حالی که امروزه تبلیغات آنلاین بیشتر مورد توجه کسب‌وکارهای مطرح قرار می‌گیرد، ولی همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را دارد و برندها برای رقابت به شدت روی تبلیغات محیطی خود تمرکز می‌کنند. بیلبوردها یکی از مهمترین تبلیغات محیطی به حساب می‌آیند که همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت بیشترین بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص می‌دهند. در ادامه به سه بیلبورد خلاقانه نگاه می‌اندازیم که خیلی هوشمندانه و به موقع قرار گرفته‌اند:

 

۱. بیمه ماشین آل استیت – شکاگو

این بیلیورد که در یک پارکینگ طبقاتی قرار گرفته، به مخاطبان این بیمه یادآوری می‌کند که ممکن است هر اتفاقی برای ماشینشان رخ دهد و این بیمه می‌تواند ماشین آنها را به زندگی برگرداند!

allstate-_marina_tower

۲. اکونومیست – لندن

این خلاقیت تنها می‌توانست از هفته‌نامه اکونومیست سر بزند.

the-economist-light-bulb

۳. آدیداس – وین

یورو ۲۰۰۸ بهترین زمانی بود که آدیداس می‌توانست از چهره مشهوری چون پیتر چک برای تبلیغات خود استفاده کند.

ImpossibleGoalkeeper

дизайн радиаторы отопления водяныепутевки в танзанию ценапродвижение сайта в яндексе самостоятельносрочно деньги в долг во владикавказеуслуги адвоката киев ценыэкспресс кредит в тулепоход в килиманджаропутешествие в танзанию ценыкипр отдых в мае ۲۰۱۵быстрый займ читачугунная сковорода купить москватуры на мальдивы в декабресоздание сайта стоимость спбseo анализсковорода с кремниевым покрытиемконтекстная реклама яндекссэндвич панели производствоou acheter un vibromasseurизучение английского в англии для взрослыхcar cover lexus rx450hPADI Underwater Photographerкупить в уфе видеорегистратор

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.