سه بیلبورد خلاقانه که نباید آنها را از دست بدهید
در حالی که امروزه تبلیغات آنلاین بیشتر مورد توجه کسبوکارهای مطرح قرار میگیرد، ولی همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را دارد و برندها برای رقابت به شدت روی تبلیغات محیطی خود تمرکز میکنند. بیلبوردها یکی از مهمترین تبلیغات محیطی به حساب میآیند که همیشه مورد توجه قرار گرفتهاند و میتوان گفت بیشترین بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص میدهند. در ادامه به سه بیلبورد خلاقانه نگاه میاندازیم که خیلی هوشمندانه و به موقع قرار گرفتهاند:
۱. بیمه ماشین آل استیت – شکاگو
این بیلیورد که در یک پارکینگ طبقاتی قرار گرفته، به مخاطبان این بیمه یادآوری میکند که ممکن است هر اتفاقی برای ماشینشان رخ دهد و این بیمه میتواند ماشین آنها را به زندگی برگرداند!
۲. اکونومیست – لندن
این خلاقیت تنها میتوانست از هفتهنامه اکونومیست سر بزند.
۳. آدیداس – وین
یورو ۲۰۰۸ بهترین زمانی بود که آدیداس میتوانست از چهره مشهوری چون پیتر چک برای تبلیغات خود استفاده کند.
نظرات بسته شده است.