Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی محتوا تبلیغات متنی اپلیکیشن نوار

اخیرا کتاب‌های صوتی به شدت در میان عموم مردم محبوب شده‌اند و با توجه به کمبود وقت، این گزینه می‌تواند سبب شود که مخاطبان کتاب‌‌ها بتوانند راحت‌تر به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و فقط با گوش کردن کتاب مورد نظرشان، نیاز خود را برطرف کنند. نوار یکی از استارتاپ‌هایی است که در این زمینه فعالیت کرده و در حقیقت یک اپلیکیشن است که از طریق آن می‎‌توان به کتاب‌های صوتی دسترسی پیدا کرده و آنها را خریداری کرد. نوار برای تبلیغات خود، یک کمپین تبلیغاتی نوشتاری راه‌اندازی کرده که در ادامه محتوای این تبلیغ را بررسی خواهیم کرد:

 

نوار معتقد است که ترافیک دیگر عامل اتلاف وقت به حساب نمی‌آید و کاربرانش می‌توانند از زمانی که در ترافیک هستند، استفاده کرده و به یک کتاب صوتی گوش دهند. به همین منظور نوار در تبلیغاتش از عبارت «ترافیک خوبه!» استفاده کرده و مخاطبان هدفش را تشویق می‌کند که در ترافیک وقت خود را تلف نکرده و به کتب صوتی گوش کنند.

2

«ترافیک خوبه!» یک عبارت هوشمند به حساب می‌آید که مخاطب به واسطه آن کنجکاو می‌شود که دریابد چگونه ترافیک می‌تواند به یک عامل خوب تبدیل شود.

 

صفحه فرود این کمپین نسبتا هوشمندانه انتخاب شده و مخاطب با کلیک روی بنر تبلیغات متنی

рукопашный бой марьиновосхождение на килиманджаро мачаме программаwedding caricatures in nycдам деньги в долг во владикавказеZurich escortсезон дождей танзани¤восхождение на килиманджаро маршрут лемошотурпакет подъем на килиманджаропоход на килиманджаропокорение киллимонджаропутевки на кипр от всех путевкаоператоровоптом посуда россииванная комната интерьерcartoon eventsраскрутка сайта в google самостоятельно бесплатносимптомы щитовидной железыгде купить сип панелислужба в армии 2015 украиналучший видеорегистратор 2016купить вытяжку для кухниmaxi cosi infant car seat sun coverseo продвижение сайта алматы

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.