Take a fresh look at your lifestyle.

۳ کلید برای مدیریت برند از طریق رسانه‌ های اجتماعی


3

بهترین برند‌ها یک استراتژی روشن در رسانه‌های اجتماعی دارند. چنین ابزار قدرتمندی را از ترکیب بازاریابی به امید چند وبلاگ، توییت موقتی یا حتی چند وسیله نوپا کنار نگذارید. یک استراتژی، فرآیند و معیار موفقیت روشن را برای توسعه و حفظ برند خود از طریق رسانه‌های اجتماعی تعریف کنید .

 کاوشگران روابط عمومی– رسانه‌های اجتماعی به همه صدا، قلم، کاغذ و ترومپتی برای فریاد زدن با صدای بلند و جلب توجه می‌دهند. این یک ابزار بزرگ است، اما اگر به مقدار ناچیز مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به برندتان لطمه بزند. با بررسی کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به راحتی می‌بینید که تعداد زیادی از سازمان‌ها کلیدی برای اطلاع از نحوه توسعه، مدیریت و حفظ برند‌های خود از طریق رسانه‌های اجتماعی ندارند؛ چه این نکات کلیدی منجر به آگاهی از روش به کار‌گیری آنها، تخفیف در نابودی برند یا صرفا استفاده از این رهنمود‌ها به‌عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی شود .

مشخص است که بیشتر سازمان‌ها (و پیشگامان در زمینه بازاریابی) فاقد یک استراتژی روشن و فرآیند مدیریت برند از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند .در اینجا سه راه سریع برای توسعه برندتان به وسیله رسانه‌های اجتماعی ذکر شده است؛ توسعه استراتژی، مدیریت فرایند، و معیارهای موفقیت .

توسعه استراتژی

این مهم است که شما قبل از همه‌چیز به توضیح کاری که قصد انجامش را دارید، بپردازید. آیا درصدد هستید تا آگاهی از برند را افزایش دهید یا برای افزایش جذابیت و تحریک افراد تلاش می‌کنید؟ آیا شما نیاز به بهبود سطح خدمات‌رسانی به مشتری یا توسعه راه‌های تماس با او دارید؟ آیا شما سعی می‌کنید تا اطلاعات خود درباره تقاضا‌های مشتری و احتمال تغییر در رفتار مشتری را بالا ببرید؟ آیا این یک راه ارتباطی است یا در‌صدد خواهید بود تا جامعه را به سوی خود جذب کنید؟ ضمن شناخت درباره اقدامات آتی، در‌باره برند خود در رسانه‌های اجتماعی، اهداف روشنی را مشخص کنید .

مدیریت فرآیند

راه‌اندازی یک بلاگ یا ارسال چند توییت یک فرآیند به شمار نمی‌رود. کاربرانی را شناسایی کنید که بیشترین تاثیر را روی حوزه کاری شما می‌گذارند. به این موضوع فکر کنید که لازم نیست همه این کارها را با هم انجام دهید. با چند حساب کاربری کار را شروع کنید اما حداقل باید در فیس‌بوک، LinkedIn و توییتر حضور داشته باشید. هیچ‌وقت حسابی را باز نکنید که قصد مدیریت یا حفظ آن را ندارید. با وجود اینکه شما کارکنان یا افرادی را در اختیار دارید که مخصوص انجام یکسری وظایف در رسانه‌های اجتماعی هستند، باز هم در تقویم هر هفته مدت زمانی را برای مشارکت کردن و پاسخ دادن به مخاطبان خود کنار بگذارید. آن را به یک اقدام یک طرفه تبدیل نکنید و حتما در جوامعی به جز اجتماع کاری خود حضور به هم رسانید. در نهایت به شکایت‌ها، سوالات، توصیه‌ها و حتی تعریف و تمجید‌های مشتری واکنش نشان داده و متعهد و پاسخگو باشید .

معیارهای موفقیت

امروزه ابزار‌های متعددی برای اندازه‌گیری میزان موفقیت رسانه‌های اجتماعی در حوزه بازاریابی وجود دارند که البته بسیاری از آنها رایگان هستند. سنجش میزان موفقیت اقدامات بازاریابانه شما در عرصه رسانه‌های اجتماعی معیاری خوب برای بررسی مقدار تاثیر‌گذاری استراتژی‌تان در رسانه‌های اجتماعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. آیا کسی روی یک لینک خاص در توییت من کلیک کرد؟ آیا این لینک بار دیگر توییت شد؟ آنها از کجا آمدند؟ آیا آنها هیچ‌گونه اطلاعاتی را از وب‌سایت من برداشتند؟ ابزار‌هایی نظیر Bitly ، Topsy و Google Analytics می‌توانند بینشی وسیع شامل کانال‌های جذاب‌تر رسانه‌های اجتماعی، تعداد دفعات توییت شدن وبلاگ شما و بهترین زمان ارسال یک پیغام را به وجود آورند. سعی کنید تا از طریق ردیابی URL‌ها اقدامات بازاریابانه خود در رسانه‌های اجتماعی را به کد‌های برنامه‌های بازاریابی خاص ارتباط دهید .

برای مثال، شما باید بتوانید این کار‌ها را انجام دهید: ۱) از روی یک کلیک روی یک توییت ردیابی کنید، ۲) که این ردیابی شما را به یک وبلاگ می‌رساند، ۳) که یک سمینار اینترنتی را تبلیغ می‌کند، ۴) که یک مشتری قبلا در آن ثبت‌نام کرده است، ۵) این کار‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی انجام شده‌اند. به این ترتیب، شما می‌توانید همه‌چیز از کلیک‌ها گرفته تا تماس‌های جدید را به پیشبرد فروش و حتی فرصت‌های به وجود آمده در پی فعالیت‌هایتان ربط دهید .

بهترین برند‌ها یک استراتژی روشن در رسانه‌های اجتماعی دارند. چنین ابزار قدرتمندی را از ترکیب بازاریابی به امید چند وبلاگ، توییت موقتی یا حتی چند وسیله نوپا کنار نگذارید. یک استراتژی، فرآیند و معیار موفقیت روشن را برای توسعه و حفظ برند خود از طریق رسانه‌های اجتماعی تعریف کنید .


منبع
 فرصت امروز

итальянские полотенцесушители водяныетемпература на горе килиманджароищу адвоката киевчто взять с собой на килиманджароwedding caricaturesкак получить ипотечный кредит без первоначального взносатаиланд путевки на май ۲۰۱۵ стоимостьтуры в танзанию из москвы ценыоформить кредитную карту на ۵۵ днейкилиманджаро классификаци¤ маршрутовдержателиandroid разработка приложенийправила пересечения границы россиипродвижение сайтов в googleсопровождение сайта стоимость услугифибрознаяфото одноэтажные каркасные домаюристпроверка сайта на посещаемостькойко место без посредниковпутевки в тайланд в декабрепоисковая оптимизация сайта статьи

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.