بررسی کمپین تبلیغات کلیکی HojiToyz
یکی از محصولات حاصل از دنیای سرگرمی که در دهه اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفت، فیگورها به حساب میآیند. شرکتهای بزرگی چون DC و Marvel از اولین شرکتهایی بودند که فیگور شخصیتهای مشهورشان را روانه بازار کردند و توانستند درآمد خوبی از این محصولات بدست بیاورند. اخیرا فیگورها در کشور ما مورد توجه قرار گرفتند و HojiToyz یکی از برندهای نوظهوری است که اخیرا فعالیتش را شروع کرده و قصد دارد در حوزه عرضه فیگورهای ساخته شده از شخصیتهای مشهور دنیای فوتبال کار خود را آغاز کند. این کسبوکار برای برندینگ خود یک کمپین تبلیغات کلیکی راهاندازی کرده که در ادامه به آن نگاهی اجنمالی خواهیم انداخت:
کمپینهای برندینگ بیشتر برای جا انداختن نام یک برند راهاندازی میشوند؛ ولی از کنار آنها میتوان به اهداف دیگری هم دست یافت. HojiToyz هم در این کمپبن برندینگ، با گرفتن ایمیل مشتریان بالقوهاش، قصد دارد فرآیند ایمیل مارکتینگ را انجام داده و برای اطلاعرسانی از آنها بهره ببرد.
از سوی دیگر، روزشمار موجود در صفحه اول وبسایت HojiToyz کاملا مشخص میکند که چه زمانی وبسایت کاملا راهاندازی شده و از سوی دیگر دکمههای مختص به رسانههای اجتماعی به شدت سبب جذب مخاطب میشوند.
تا به امروز که مدت کمی از کمپین برندینگ HojiToyz گذشته، حدود ۱۲۵ ایمیل به واسطه این کمپین ثبت شده و همچنان ۸ روز فرصت است تا افراد بیشتری از حضور همچین برندی مطلع شوند. این کسبوکار به خوبی توانسته از طریق رسانههای اجتماعی و همچنین این کمپین تبلیغاتی، محصولاتش را در ذهن فیگور بازها جا بیاندازد.
نظرات بسته شده است.