کمپین تبلیغات کلیکی دیجی کالا برای فروش عطرهایش
دیجی کالا یکی از فروشگاههای آنلاینی است که به واسطه ارائه کیفیت بالای خدماتش توانسته در حوزه فروش محصولات دیجیتالی موفق عمل کند و اخیرا هم تصمیم گرفته روی حوزههای متفاوتی چون لوازم شخصی و حتی فروش ساز موسیقی تمرکز کند. عطرها محصولاتی هستند که در زیر شاخه لوازم شخصی وبسایت دیجی کالا قرار گرفتهاند و این فروشگاه موفق برای اطلاعرسانی در مورد راهاندازی این بخش جدیش، تصمیم گرفت یک کمپین تبلیغات کلیکی راهاندازی کند.
این کمپین خیلی به موقع راهاندازی شد و حتی میتوان گفت دیجی کالا با قصد قبلی این کمپین تبلیغاتی را قبل از روز مادر راهاندازی کرده و آن را تا روز پدر طول داد. بیشک تخفیف ۵۰% موردی است که به راحتی نمیتوان از آن گذشت و ناخودآگاه سبب جذب مخاطب میشود.
بنر تبلیغاتی این کمپین، دقیقا متناسب با بنرهای کمپینهای قبلی دیجی کالا طراحی شده و میتوان گفت این فروشگاه آنلاین توانسته به واسطه تستهایی که انجام داده، متوجه شود که مخاطبانش به چه بنرهایی علاقه نشان میدهند.
این کمپین تبلیغاتی همچنان ادامه دارد و متاسفانه اطلاعاتی در مورد نتیاج حاصل از آن در دست نیست؛ ولی میتوان دریافت که این کمپین با توجه به رعایت اصول راهاندازی کمپین، موفق خواهدبود.
نظرات بسته شده است.