سه تست ساده که میتوانید روی صفحات فرود خود انجام دهید
در مورد صفحات فرود، اصلا مهم نیست که چه قدر نمونه موفق در زندگی خود دیده و از آنها درس گرفتهاید. بلکه همیشه باید در نظر داشته باشید که هیچ چیز مانند تست کردن در بهبود صفحات فرود شما تاثیرر نمیگذارد. در حقیقت فقط تست کردن است که روی آنلاین مارکتینگ شما تاثیر مثبت گذاشته و سبب میشود که نتایج بهتری دریافت کنید. آیا نرخهای تبدیل شما از آنچه که فکر میکردید پایینتر هستند؟ در این صورت بد نیست به سه تست زیر توجه کرده و همواره روی آنها کار کنید:
تست ۱: یک دکمه Call-to-Action بزرگتر به صفحه خود اضافه کرده و این صفحه جدید را با نمونه اولیه خود تست کنید. فراموش نکنید که چنین تستی باید در یک مدت زمان مشخص انجام شود و فقط Call-to-Action ها تغییر کرده باشند.
تست ۲: عبارت فراخوانی خود را تغییر داده و نمونههای مختلف را تست کنید. برای مثال میتوانید روی صفحه فرود شماره یک خود، از عبارت فراخوانی “همین الان کلیک کنید” و در صفحه فرود شماره دو خود همین عبارت را به “کلیک کنید” تغییر داده و پس از طی شدن مدت زمان تست، نتایج را بررسی کنید.
تست ۳: شما میتوانید در یک نمونه نام و نام خانوادگی را به همراه ایمیل گرفته و در نمونه دوم خود، فقط نام فرد را به همراه ایمیل دریافت کنید.
معمولا صفحات فرودی که پاسخگوی نیاز کسبوکارها بودهاند، حاصل دهها A/B تست بوده و هیچگاه نمیتوان فقط به زیبایی بسنده کرد، بلکه همیشه باید به رفتار مخاطب توجه کرده و سپس در مورد صفحه فرود خود تصمیم بگیریم. فراموش نکیند که این تستها بیشتر سبب حفظ یا افزایش جزئی نرخ تبدیل شما میگردند.
نظرات بسته شده است.