Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین تبلیغاتی رستوران برگر کینگ در مترو های کره جنوبی

بررسی کمپین برگر کینگ در مترو های کره جنوبی.

 

پرتال تبلیغاتی کشور: کره جنوبی از اون دسته از کشور هایی که میزان میانگین خواب در اون خیلی پایینه. و خوابیدن و چرت زدن تو مسیر مترو در هر صبح، حماسه ای آشنا برای مسافران هر روزه….

برگر کینک که صاحب ۲۰۲ رستوران زنجیره ای در کشور کره ست، از این موضوع به قول نگارنده دم دستی استفاده کرده برای کمپین تبلیغاتی خودش!!

در این کمپین تبلیغاتی آزانس Cheil Worlwide به عنوان طراح و اجرا کننده این کمپین، در یکی از صبح های شلوغ متروی سئول، ماسک هایی رو ( چشم بند ) بین تعدادی از مسافرین در ۵ ایستگاه بزرگ شهر پخش کرد. روی ماسک ها پیامی درج شده بود مبنی بر اینکه لطفا من و در ایستگاه ( احتمالا بعدی ) بیدار کنید!!

Burger_King_2

 

داخل ماسک ۲عدد کوپن قهوه رایگان کینگ برگر گذاشته بودن که یکی برای استفاده ی شخصی و دومی هدیه شخصی بود که صاحب ماسک و بیدار کرده بود…

برگر کینگ در روند برگزاری این کمپین اعلام کرد که ۴۴/۵% صحبت در مورد برندش در شبکه های اجتماعی بیشتر شده و این باعث شده فروش صبحانه این رستوران زنجیره ای به ۱۸/۵% برسه.

اما داستان شروع کمپین: برگر کینگ از Cheil خواست فروش صبحانه هاش و بیشتر کنه ( مردم به برگر کینگ به عنوان جایی برای خوردن صبحانه نگاه نمی کردن و بازار صبحانه در سلطه مک دونالدز بود ) و نمی خواست که فقط بخاطر برگر هاش معروف باشه!! اون می خواست قهوه هم بفروشه و فقط یه آژانس تبلیغاتی میتونه کمکش کنه!!

ریشه کمپین Cheil از تحقیق به نگاه و رفتار ساده مردم شروع شد. در اعلام سازمان OECD در مقایسه میزان خواب مردم بین ۱۸ کشور پیشرفته، کره ای ها در پایین ترین سطح بودن و میانگین خواب روزانه اون ها ۴۶۹ در مقابل ۵۰۲ دقیقه اعلام شده بود.

کمپین با شعار ” صبحانه شبیه یک امپراطور ” و با معرفی محصول جدید برگر کینگ: قهوه King Americano ار ۲۳ فوریه تا ۱۵ آپریل ۲۰۱۵ اجرا شد و به سرعت در سرتا سر کره و سئول مورد صحبت قرار گرفت. هر بار که این ماسک ها پخش می شد مردم کاملا با اون ارتباط برقرار می کردن. ( این کمپین در حال حاضر در دومین شهر بزرگ کره، بوسان در حال برگزاریه )

سانگ فیل هو آنگ ( Sungphil Hwang ) در مورد این کمپین عنوان میکنه: آژانس های تبلیغاتی معمولا تو فکر ایجاد ازتباط بین برند و مشتری هستن، اما Cheil سعی در ایجاد ارتباط بین مشتریان یک برند با هم کرد، که با بیدار کردن هم و تقسیم کوپن های تخفیف، جدا از بحث تبلیغات باعث ایجاد لبخند بین مسافران میشه که این به خودی خود فرهنگی زیبا در رفت و آمد های روزانه ایجاد می کنه.

 

 

منبع: www.adage.com

 

элитные радиаторы отоплениятур в танзанию стоимостьоформление сд дисковusb кредиткаpicnic sketch in new yorkкупить тур в турцию на май ۲۰۱۵альфа банк спб кредитные картыусловия оформления кредитной карты альфа банкденьги в долг под проценты без справокпутевки на майские жукитуры испания спецпредложениягорящие туры в черногорию авиаадвокатыtranslation english to greekраскрутить сайт самостоятельнонейтрализатор излучения сотового телефонасами строим деревянный домпродвижение сайтовroam contourнакидка Lanciaserengaticontour roam 2 review

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.