Take a fresh look at your lifestyle.

تزیین آگهی‌های تبلیغاتی با نت‌ های موسیقی


شرکت‌های تبلیغاتی به دلیل کاهش هزینه‌ها به سراغ یک کپی‌رایتر تخصصی نمی‌روند که این موضوع حتما باعث هزینه‌های دیگری در بخش‌های فروش و بازخورد مشتریان خواهد شد‌.

 کاوشگران روابط عمومی انتقال پیام در آگهی‌های محیطی به مراتب سخت‌تر از انتقال پیام در آگهی‌های تلویزیونی است‌. در تبلیغات محیطی طراح باید از یکسری المان مشخص شده استفاده کند تا به بهترین شکل ممکن پیام را به مخاطب پرمشغله خود برساند‌. در این نوع طراحی دستان طراح مانند آگهی‌های تلویزیونی باز نیست که اگر پیام از طریق شعار منتقل نشود، بازیگران یا حرکت محصول به کمک بیاید و کاری برای انتقال پیام تبلیغاتی انجام دهد .

براین اساس شاید طراحان به سراغ المان‌هایی بروند که قبلا از آن جواب گرفته‌اند و مخاطبان به طریقی با آنان ارتباط برقرار کرده‌اند که این موضوع به نظر طرح‌های تبلیغاتی را دچار مشکل خواهد کرد‌. مشکلی که شاید راه‌حل مشخصی برای آن وجود نداشته باشد‌ .

یکی از المان‌هایی که این روزها طراحان برای انتقال پیام با محتوای صدا از آن استفاده می‌کنند، نت‌های موسیقی است‌. اینکه چه کسی برای نخستین‌بار از این نت‌ها در آگهی خود استفاده کرده مهم نیست، مهم این است که طراحان تبلیغاتی باید کاری کنند که این المان مشترک باعث نشود که طرح در نگاه و ذهن مخاطب تکراری بیاید‌. معمولا در طرح‌هایی که از المان نت موسیقی استفاده می‌شود، شعار نیز به نوعی آن را همراهی می‌کند، برای مثال در شعار تبلیغاتی این آگهی‌ها همیشه از کلماتی مانند بشنوید یا صدا استفاده شده است‌ .

علاوه بر این کلمات نام برند یا سازمان نیز در ترکیب شعار به‌کار رفته است، یعنی کپی‌رایتر تلاش کرده که نام برند را به هر طریقی با این کلمات ترکیب و شعار تبلیغاتی را بسازد‌. شاید گاهی این ترکیب بی‌معنا و بی‌مفهوم باشد ولی به هرحال انگار قاعده همین است، باید شعار را به‌گونه‌ای به نوا و برند ربط داد‌

طراحی شعار تبلیغاتی یکی از مظلوم‌ترین حوزه‌های تخصصی در تبلیغات داخلی ماست‌. مظلومیت این حوزه تخصصی از آن جهت است که کمتر کسی در این حوزه به‌طور تخصصی فعالیت گسترده‌ای می‌کند و معمولا در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی طراح گرافیک است که شعار را طراحی و در طرح خود استفاده می‌کند‌. این موضوع شاید به دلیل هزینه‌ آن باشد، یعنی شرکت‌های تبلیغاتی به دلیل کاهش هزینه‌ها به سراغ یک کپی‌رایتر تخصصی نمی‌روند که این موضوع حتما باعث هزینه‌های دیگری در بخش‌های فروش و بازخورد مشتریان خواهد شد‌ .

همین عامل باعث می‌شود که شعار‌های تبلیغاتی به‌گونه‌ای در طرح‌های تبلیغاتی نشان داده شوند که انگار نقشی مستقل دارند و به‌عنوان عنصری تزیینی در طرح استفاده شده‌اند‌. موارد گفته شده شاید در صنعت تبلیغات ما به چشم نیایند ولی به هر حال پرداختن به همین نکات فراموش شده‌ باعث بهترشدن آگهی‌های تبلیغاتی خواهد شد .


منبع
 فرصت امروز– حسین محمدیان

фитнес с детской комнатой в люблинотуризм в танзанииразвитие бренда стратегияотдых в турции май ۲۰۱۵оформление грамот и дипломовденьги в долг самарская областьмай тур владимир сайттур в танзанию цены в июлекака¤ обувь нужна дл¤ восхождени¤ на килиманджаровиртуальная кредитная карта яндекстуры во вьетнам на новый год ۲۰۱۶сковородки с керамическим покрытием отзывыстоловая посуда недорогоchinese english translation softwareбесплатное продвижение сайтов яндексоптимизация сайта googleכיסוי חיצוני לרכב ג'יפcar cover dimensionsнастоящие духикупить женскую обувь в интернет магазине украиначехол Land RoverОХРАНА ДОМА

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.