وقتی فولکسواگن از فرهنگ عامهپسندانه نهایت بهره را میبرد
فولکسواگن یکی از مشهورترین کمپانیهای تولید خودرو است که گروه اصلی آن، خودروسازان مشهوری چون پورش، بوگاتی، لامبورگینی و سیت را به عنوان زیرمجموعه ثبت کردهاست. این شرکت که در اروپا و به خصوص آلمان به خاطر خودروهای مردمیاش معروف است، اخیرا برای خانوادههای بزرگ یک سری ون جدید با نام Cuddy Maxi Life تولید کرده و برای تبلیغ آنها مسیر مناسبی را برگزیده است.
از آنجایی که فولکس واگن یک برند مردمی است، برای تبلیغ سری جدید ونهایش هم سراغ فرهنگ عامهپسندانه رفته و شعار «Live the Road as in the Cinema» را برای این کمپین انتخاب. کافیست نگاهی به عکسهای این کمپین انداخته تا متوجه شوید که فولکسواگن چه کار مبتکرانهای انجام داده است.
ای.تی.
بالا
شیر شاه
نظرات بسته شده است.