Take a fresh look at your lifestyle.

استراتژی جالب اسکایپ برای دو برابر کردن تعداد کاربرانش

اسکایپ یکی از سرویس‌های رایگان در حوزه ارتباطات عمومی است که بوسیله آن می‌توان مکالمه تصویری و صوتی برقرار کرد. این سرویس در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارتباطی تبدیل شود. ولی اسکایپ در سال ۲۰۰۸ با کاهش تعداد کاربرانش مواجه شد و از این رو تصمیم گرفت برای حل این مشکل، راهکاری آنلاین انتخاب کند.

 

اسکایپ تصمیم گرفت که یک کمپین تبلیغاتی کلیکی در سراسر جهان راه‌اندازی کرده و سعی کند با گسترش بخش ارتباط با مشتری خود، تعداد کاربرانش را در سراسر کشور افزایش دهد. به این منظور چندین فرآیند کلیدی توسط اسکایپ طی شد که عبارتند از:

 

– اسکایپ تعداد کارمندان بخش ارتباط با مشتری‌اش را افزایش داد و به همین دلیل توانست ارتباط گیری با ۹ زبان زنده دنیا را فراهم آورد.

– کمپین تبلیغات کلیکی اسکایپ برای ۱۷۴ کشور راه‌اندازی شد.

– در یک سال تعداد کاربران اسکایپ ۱۰۵% افزایش یافت.

 

استفاده از هدفمندی جغرافیایی به شدت در این کمپین تاثیر مثبت گذاشت و به اسکایپ کمک کرد تا بتواند برای هر کشوری صفحه فرود مناسب (از لحاظ محتوایی و زبان) طراحی کرده و به مخاطبان خود در کشور‌های خارجی احترام ویژه بگذارد.

где купить радиаторы отоплениявосхождение на килиманджаро марангупродвижение в социальных сетях киевотдых в тарзанииOostende escortsтуры танзани¤как оплатить кредит в альфа банкекредит на развитие бизнеса альфа банкденьги как долг фильм на youtubeбанк михайловский онлайн заявка на кредитпутевка польши 2015 составы командпосуда кастрюли купитьbusiness document translation servicesпродвижение бренда страныпосуда купить сочивлияние электромагнитного излучения на человекаказан алюминиевый купитьпродвижения в социальных сетяхавторегистраторы москвакак готовить итальянскую пастуарабские эмираты в октябреGoPro HERO4 Black Adventure

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.