Take a fresh look at your lifestyle.

ظهور یک فناوری جدید در بیلبوردهای تبلیغاتی/ چه تبلیغی دوست دارید؟


      /

در زمانی که عابر به بیلبورد تبلیغاتی که در محل عابر پیاده نصب شده است، نزدیک شود، تبلیغی برای او به نمایش در خواهد آمد که با سن و جنسیتی که دارد سازگاری داشته باشد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خراسان، شاید بتوان گفت که مهم‌ترین موردی که در زمان راه اندازی یک کسب و کار باید به آن توجه شود، بخشی است که به انجام تبلیغات و چگونگی آن ارتباط پیدا می‌کند. با توجه به پیشرفت‌های اخیری که در زمینه فناوری‌های گوناگون صورت گرفته است به آسانی می‌توان تبلیغی را به کاربر ارائه کرد که مجذوب آن شده و تحت تاثیر قرار بگیرد .

شاید برای شما هم جالب به نظر آید اگر بدانید که به تازگی در شهر لندن روش جدید و بسیار کارایی اختراع شده است که برای پخش تبلیغات در معابر عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

در ساختار این روش از فناوری‌های مربوط به تشخیص چهره استفاده می‌شود و روش کار آن به این صورت خواهد بود که فناوری‌های به کار گرفته شده در آن قادر خواهند بود چهره عابران پیاده‌ای را که از یک محل خاص عبور می‌کنند را تشخیص داده و شناسایی کنند .

به این ترتیب برای هر انسانی، بسته به جنسیت او تبلیغات متفاوتی نمایش داده خواهد شد .

در حال حاضر گزارش کاملی از شرح این پروژه روی وب سایت digitaltrends قرار گرفته است .

دستگاهی که طراحی شده در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس که در منطقه اکسفورد لندن، واقع شده، قرار گرفته و در کنار آن یک دستگاه رایانه هم کار گذاشته شده است که مجهز به یک دوربین قدرتمند و با کیفیت و مجهز به فناوری تشخیص چهره با دقت بسیار بالایی است .

این دوربین به چهره عابرانی که از فاصله دور در حال حرکت به سمت ایستگاه هستند، تمرکز کرده و در عرض مدت زمان بسیار کمی که در حد ثانیه است، چهره عابر را شناسایی کرده و جنسیتی که دارد را تشخیص می‌دهد .

به این ترتیب در زمانی که عابر به بیلبورد تبلیغاتی که در محل عابر پیاده نصب شده است، نزدیک شود، تبلیغی برای او به نمایش در خواهد آمد که با سن و جنسیتی که دارد سازگاری داشته باشد .

شاید شما هم به این موضوع علاقه پیدا کنید که در حالی که در حال عبور و مرور از یک منطقه خاص هستید، تبلیغی به شما نشان داده شود که خاص شما بوده و از روی خصوصیات شما برایتان انتخاب شده است .

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که درآینده‌ای بسیار نزدیک این فناوری به قدری پیشرفت خواهد کرد که دیگر خصوصیات افراد مانند نژاد، رنگ پوست یا حتی چاقی یا لاغری شما را هم تشخیص داده و به این ترتیب بتواند آگهی‌ها را به صورت کاملا هدفمند به عابران پیاده ارائه کند .

اولین آگهی که به این روش پخش شده است به یک موسسه خیریه کمک به کودکان دختر مربوط می‌شده است که هر گاه زنی از مقابل دستگاه عبور می‌کرد تصویری از این موسسه برایش پخش می‌شد و در زمانی که مردی به آن نزدیک می‌شد این دستگاه پیام کوتاهی را برای او پخش می‌کرد که شامل آدرس اینترنتی و دیگر اطلاعات مربوط به این موسسه خیریه بود .

این فنـاوری محصولی مشتـرک از دو شـرکـت Clear Channel UK و ۳D Exposure است و همه افرادی که تا به حال در این راستا فعالیت کرده‌اند، امید دارند که این فناوری آینده بسیار درخشانی داشته و آینده آگهی‌ها و تبلیغاتی که در بیلبوردهای شهری ارائه می‌شوند را دگرگون سازد .

оформление ванной комнаты фотоснаряжение для килиманджароcaricature maker in new yorkтур в турцию май 2015продвижение бренда банкапутевки на май 2015 цены все включенокак заблокировать кредитную карту альфа банказаймы онлайн через интернетоставить заявку на кредитную карту банк москвысрочно нужны деньги абаканавтобусные путевки в болгарию лето 2015 ценыпутевка польша германия чехиябатареи отопления чугунные россиядома из панелей ценыконективитмикрофон в наушникахпродвижение сайта в поисковиках бесплатноgo pro hero 3 black manualчехол Lotusсколько стоит сафари в танзании самостоятельномедицинские справки цена на

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.