Take a fresh look at your lifestyle.

چرا باید ارزش‌های محوری سازمان خود را تعیین کنید؟

هر کسب‌وکاری برای رسیدن به هدفش در درون سازمان دیدی داخلی و در خارج از سازمان، دیدی از برند خود برای مخاطبانش ایجاد می‌کند. تعیین این دو مهم سبب می‌شود که دید کلی از برند شما مشخص گردد. در اصل ارزش‌های محوری یک سازمان، مستقیما روی تصمیمات و رفتار کارکنان هر سازمانی که آنها را برای خود مشخص کرده تاثیر گذاشته و سبب می‌شود که در مسیر خود تصمیمات درست را اتخاذ کنند.

CV

‎در کل می‌توان گفت که ارزش‌های محوری هر سازمانی مانند یک فانوس دریایی هستند و بی‌شک نمی‌توان از آنها سرپیچی کرد. به صورت کلی هر کمپانی‌ای ۵ تا ۷ تا ارزش محوری اصلی داشته و حدود ۱۰ تا ۱۴ ارزش محوری فرعی دارد.

 

برای مثال اپل از کمپانی‌هایی است که در ارزش‌های محوری اصلی خود نوآوری را انتخاب کرده و همه کارکنان آن به این موضوع کاملا اعتقاد دارند. از سوی دیگر رقیب اپل، یعنی کمپانی مشهور گوگل معتقد است که در مسیر خود باید بهترین بوده و همین ارزش سبب شده که این کمپانی، موتور جستجوگری چون Google Search Engine را طرح‌ریزی کند.

 

در مطلب بعدی‌ای که در رابطه با ارزش‌های محوری سازمان است، ۳۹۸ ارزش را عنوان می‌کنیم که هر کدام از آنها می‌توانند جز ارزش‌های شما قرار گیرند.

радиаторы отопления италия ценыафриканское сафари cabela s african safari прохождениефирменный логотиптуры в мае в испаниюцены на раскруткугде взять деньги в долг в самарео туризме в танзаниютури на килиманджароденьги в долг в липецкеalteza climbingразработка приложений androidпосуда в санкт петербургеаудит сайта киевпродвижение сайта по поисковым запросамкастрюли недороголечение аппаратами биомедискаркасные дома канадской технологии۳۵۸ статья уголовного кодекса украиныдухи hugo boss мужские ценадиктофон купитькупить интернет магазинзимняя резина цена на

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.