Take a fresh look at your lifestyle.

روزی که سراسر دنیا از مک‌دونالد McDonald’s صحبت می‌کردند

روز ۲۴ مارس مک‌دونالد McDonald’s با کمپین imlovinit24 تمام مردم دنیا را مجبور به صحبت کردن درباره برند خود کرد.
این کمپین در طول ۲۴ ساعت با ۲۴ نوع هدیه ( تفریح و پروموشن ) در ۲۴ شهر اجرا شد که این اتفاق باعث شد تا هشتگ #imlovinit بیش از  ۴۰۰۰۰ بار در شبکه‌های اجتماعی نوشته شود که ۸۵۰ برابر نسبت به حالت عادی برای برند مکدونالد در روز تکرار شد و باعث شد تا مک‌دونالد یکی از ۱۰ موضوع برتر Trends صبحت در توییتر را به نام خود ثبت کند.

این کمپین همزمان در شهرهای مانیا (Mc Tollbooth)، مادرید (Giant Jigsaw)، دبی (Big Mac Selfie)، میلان (Panja Party)، هوچیمین (Motobike Drive-thru)، توکیو (McD Photo Booth)، سیندنی (Have a ball McCafe)، بخارست (Joy Maze) و غیره انجام شد.

McDonalds-Im-Lovin-It-24-9
McDonalds-Im-Lovin-It-24-1
McDonalds-Im-Lovin-It-24-4
McDonalds-Im-Lovin-It-24-3
McDonalds-Im-Lovin-It-24-2
McDonalds-Im-Lovin-It-24-8
McDonalds-Im-Lovin-It-24-7
McDonalds-Im-Lovin-It-24-6
McDonalds-Im-Lovin-It-24-5
در این کمپین مانیلایی‌ها از گیشه عوارض اتوبان بسته خوراکی مک گرفتند و در هوجیمین موتورسوران از مک هدیه می‌گرفتند، مردم توکیو عکس رایگان گرفتند، مردم بخارست در بازی جاده تودرتو مک‌دونالد جایزه گرفتند، در میلان جشن بالشت برگزار شد و در سیدنی به داخل فنجان مک کافی پُرشده از توپ پریدند و مردم مادرید پازلی از همبرگر ساختند و مردم دبی بزرگترین سلفی را به شکل همبرگر انداختند.

м кузьминки фитнескакие звери находятся в танзанииинтернет магазин посуда москваиспания в мае пляжный отдыхразвитие бренда личностикилиманджаро маршрут марангуденьги в кредит черниговкредитная карта платинум альфа банккак пополнить кредитную карту альфа банкабыстрый кредит на карту сбербанкаstilars аксессуары для ванноймагазин приложений iostranslate korean to russianinvitation onlineкаркасные дома ценыпоисковая seo оптимизация сайтараскрутка сайтовтаиланд дайвингLtl Acorn 6210MC3d телевизоры ценадетские диваны фотоhd камера цена на

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.