Take a fresh look at your lifestyle.

[رویه های سال ۲۰۱۵] نرخ تبدیل روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) «روابط عمومی میتواند از محتوای برندسازی شده و تبلیغاتی موثرتر عمل کند».


روابط عمومی با سرعتی بالا در حالا پیشرفت و تکامل است: این روزها، «روابط عمومی» همه چیز را در بر می‌گیرد، از رسانه‌های اجتماعی تا بازاریابی محتوامحور. مطابق با وبسایت Fastcompany.com، «داده ها و اطلاعات مربوط به روابط عمومی نشان می دهد که روابط عمومی در مقایسه با تبدیل های تبلیغاتی سرعت تبدیلی ۱۰ الی ۵۰ برابر را ایجاد می کند.


«روابط عمومی می تواند از محتوای برندسازی شده تبلیغاتی تاثیرگذارتر باشد». در آمریکا و انگلستان اینگونه است.

محتوانویسی و خلق محتوا روش مرسوم و مناسب خواهد بود.
همانند آنچه در سایر نقاط دنیا مرسوم است، فضای رسانه هم با وجود روزنامه‌ها و مجلاتی در حال تنگتر شدن است که در تلاشند تا اهداف تبلیغاتی را برآورده سازند و در هر زمان ممکن به بازسازی مشغول هستند. همچنین روزنامه‌نگاران هم از ایفای نقش خبرنگاری در حال تبدیل به نقش خالقین محتوا هستند و بسیاری هم به محتوانویسی جذب شده‌اند و به روابط عمومی به عنوان یک گزینه کاری جدید نگاه می‌کنند.


محتوای تصویری دیگرفقط جالب نیست
محتوای تصویری حالا به یک اجبار و الزام بدل شده است. استفاده از ویدئو در سطح زنجیره باورنکردنی دستگاه‌های تلفن همراه و سکوهای رسانه‌های گروهی همچنان افزایش خواهد یافت و دستگاه‌های تلفن همراه همچنان تغییر در فضای خبری را ادامه خواهند داد. ظهور پدیده‌ای که به اصطلاح صحنه دوم خوانده می‌شود، صحنه‌ای که در آن کاربران از طریق تبلت یا تلفن همراه هوشمند خود همزمان با تماشای تلویزیون بدان وارد می‌شوند، طرز فکری نو را ایجاد می‌کند، طرز فکری که در سال جدید تمایل و اشتیاق برای تعامل با برندها از طریق کانال‌های رسانه‌ای را در مشتریان و تجارت‌ها دو چندان می‌سازد.

رشد رسانه اجتماعی
اصول روابط عمومی و رسانه اجتماعی در یک بخش کارکردی جای خواهند گرفت. فعالان حرفه‌ای روابط عمومی از ترکیب رسانه‌های سنتی، دیجیتال و اجتماعی استفاده می‌کنند و تمامی آنها در ترکیب با یکدیگر فرمی اختصاصی پیدا می‌کنند وشرکت ها از این طریق می‌توانند به مخاطبین هدف دست یابند. فعالان روابط عمومی قادر خواهند بود تا از طریق چندین کانال متفاوت ارتباطات عمقی‌تری را ایجاد نمایند واز این راه، رابطه، وفاداری و حمایت را برای شرکت‌ها بسازند-این جنبه از عرصه رسانه دیجیتال به سرعت در حال رشد است.

ارتقای مهارت ها در زمینه رسانه دیجیتال
فعالان روابط عمومی از رسانه دیجیتال به میزان کافی استفاده نمی‌کنند و باید این کوتاهی را هرچه سریع‌تر جبران نمایند. در حال حاضر، در سطوحی از اکثر تجارت‌ها، رسانه اجتماعی به صورت کامل جای گرفته است.
تجارت‌ها پیش از این تشخیص داده‌اند که به فعالیت و حضور در رسانه اجتماعی نیاز دارند چرا که مشتریان بیشتر و بیشتری آنها را از طریق فیسبوک، ارسال توئئیت و پست تصاویر در اینستاگرام جستجو می‌کنند تا این که بخواهند به صورت مستقیم با وبسایت آنها وارد تعامل شوند. روابط عمومی باید از انگیزه بالایی برای استفاده از رسانه دیجیتال برخوردار شود، چرا که این رسانه ابزاری قوی و تاثیرگذار است. صنعت روابط عمومی در سال ۲۰۱۵ از تاثیرگذاری این ابزار استفاده می‌کند و مهارت کارکنان خود در این زمینه را ارتقا خواهد داد.

مخزن استعدادی تخصصی خواهد شد
مهارت‌های خلاق و تحلیلی بیش از پیش خواهان دارند. مخزن استعداد روابط عمومی تخصصی‌تر می‌شود و دلیل ساده آن پیشرفت‌های صورت گرفته در امور نظارت و ارزیابی می‌باشد. روابط عمومی قادر خواهد بود تا به شکلی موثر و دقیق به جمع‌آوری و بررسی داده بپردازد تا از این راه به ارتباط خلاق، ایجاد رابطه، مدیریت اعتبار و بحران کمک کند.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 


фитнес центрвосхождение на килиманджаро на новыйзаказать посудукилиманджаро мачамеспособы продвижения бренда в интернетеденьги в долг гомельденьги в долг на яндексальфа банк спб кредитные картызаявление на выдачу кредита сбербанкальфа банк бизнес кредитдержатели для бумагигде получить справку о несудимости киевtranslation from turkish to englishказаны для костракак раскрутить сайт в поисковиках самостоятельнопродвижение сайта seo оптимизацияapple smart case review ipad airspelling check toolPivotheadТашкент укладка ламинатальфа ромео ценыэкшн камера bullet hd

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.