چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت اخر)
9-حجم بنر خود را کم کنید:
با توجه به Google Adwords، بهترین حجم فایل بنر تبلیغاتی طراحی شده کم تر از 150 کیلوبایت است. توجه داشته باشید که باید قبل از اسکرول کردن مخاطب، بنر شما بارگذاری شده باشد و ممکن است با اتلاف وقت، مخطابان جدید خود را از دست دهید.
10- از تصاویر فقط در زمان نیاز استفاده کنید:
تصاویر مرتبط در بعضی مواقع باعث جلوه بیشتر بنر میگردند، ولی در مواقعی که به تصویر نیاز نیست از آن استفاده نکنید. همیشه به خاطر بسپارید کلمات مرگبار ترین اسلحه برای جلب مخاطب هستند.
11- القای حس فوریت
“بدو”
“سریع”
“همین الان”
آیا این کلمات شما را جذب نکرد؟ از کلمات جادویی با فونت برجسته و رنگ های متفاوت استفاده کنید.
12- از متحرک سازی استفاده کنید
استفاده از متحرک سازی سبب رشد بازدید و در پی آن باعث افزایش کلیک روی بنر شما میشود. بنر متحرک باید طوری باشد که دکمه فراخوان (call to action) در تمام فریم بوده و اگر این امکان وجود نداشت، حداقل در فریم آخر وجود داشته باشد . زمان نمایش بنر متحرک شما نباید از 15 ثانیه بیشتر طول بکشد.
تمام ویژگی های ابتدایی یک بنر خوب در این سری مطلب بازگو شد.
به عنوان آخرین توصیه: بنر شما بر اساس زیبایی قضاوت نمیگردد، بلکه بر اساس کارایی ارزش گذاری میشود. یک بنر شاید زشت ترین چیزی باشد که در دنیا وجود دارد ولی اگر کارایی داشت، بهترین بنر شما محسوب خواهدشد.
نظرات بسته شده است.