5 آمار غیرمنتظره از تبلیغات کلیکی در سال گذشته
در شش ماه اول هر سال جدید، اطلاعات جالبی از اتفاقات و تحولات سال سپری شده گذشته منتشر میشود و در میان این همه آمار که خیلی از آنها جنبه کاربردی دارند، اطلاعات مربوط به تبلیغات کلیکی (CPC) هم همیشه مورد توجه بازاریابان و افراد متخصص در حوزه تبلیغات قرار گرفتهاند و در ادامه نگاهی به اطلاعاتی از سال گذشته میاندازیم که شاید برای شما هم جالب باشند:
1- در سه ماهه چهارم سال 2014، پرداخت هزینه بابت تبلیغات کلیکی نسبت به سال 2013، 12% افزایش یافته است.
2- در سال 2014، 33% آگهیدهندگان از هدفمندی جغرافیایی بهره بردهاند.
3- هزینه هر کلیک در گوگل 11% کاهش یافته و از طرفی یاهو-بینگ این هزینه را 6% افزایش داده است.
4- 1 دلار از هر 2 دلار درآمد کسبوکارهایی که از تبلیغات کلیکی استفاده کردهاند، از طریق همین روش تبلیغاتی حاصل شدهاست.
5- 52% کل کلیکهای وارد شده بر تبلیغات PPC، از روی گوشیها و تبلتها صورت گرفتهاند. پس همچنان باید تبلیغات خود را برای گوشیها و تبلتها بهینهسازی کنید.
نظرات بسته شده است.