رویداد call to action
رویداد call to action (فراخوان برای عمل) در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ در مرکز گلدکورپ ونکوور در بریتیش کلمبیا برگزار شد. همانطور که قابل پیشبینی است این رویداد صرفا بر بهبود نرخ تبدیل متمرکز شده بود.
Call to action چیست؟
این کلمه به معنی فراخوان برای عمل است که معمولا به صورت CTA مطرح میشود. آن یک تصویر یا متن است که بازدیدکننده را وادار به انجام یک عمل میکند. این عمل میتواند هر چیزی باشد مثل دانلود یک کتاب، ثبتنام برای یک وبینار، شرکت در یک رویداد و غیره باشد. استفاده مناسب از فراخوان برای عمل منجر به افزایش نرخ تبدیل(نسبت بازدیدکنندهها به تعداد افرادی که به آن چیزی که شما میخواهید عمل کردهاند.) و به دنبال آن منجر به افزایش فروش خواهد شد.
از سخنرانان برتر این رویداد میتوان به jonna wiebe، oli gardner، peep laja، angie schottmuller، brian massey، chris goward، sean ellis و غیره اشاره کرد.
Sean ellis
با بهینهسازی نرخ تبدیلات باعث رشد شرکتتان شوید.
او مدیر عامل Qualaroo و بنیانگذار GrowthHackers.com است. او گفت که بسیاری از بازاریابان تاکتیکهای بسیاری را دنبال میکنند و اغلب موفق نمیشوند. Sean به انتخاب یک استراتژی و عمل به آن به جای تعداد زیادی از استراتژیها تاکید کرد.او همچنین به شرکتکنندگان توضیح داد که چگونه تلاشهای آنها میتواند به یک مزیت رقابتی پایدار برای کسبوکارشان تبدیل شود.
Chris goward
او در مورد آیندهی بازاریابی و نرخ تبدیل صحبت کرد. سپس او در مورد مطالب کتاب جدیدش (You Should Test)که در مورد بهینهسازی نرخ تبدیلات و چگونگی استفاده از آن برای بهبود کسبوکار است، صحبت کرد و گفت شما باید اول نیازهای مشتریان را درک کنید سپس از طریق آزمایشها فرضیات خود را به چالش بکشانید.
Oil gardner: او درباره موارد زیر صحبت کرد:
چرا شما هرگز نباید یک کمپین بازاریابی را بدون لندینگ پیج(صفحهای از یک وبسایت است که برای جذب مشتریان استفاده میشود. در آن صفحه از مشتری خواسته میشود تا عملی را انجام دهد که به آن CTA میگویند.) اختصاصی شروع کنید.
هفت اصل طراحی مبتنی بر تبدیل و چگونگی اضافه کردن آنها به کل کمپین بازاریابی.
چگونه با تمرکز بر CTA ها نرخ تبدیلها را افزایش دهیم.
Peep laja یکی از بهینهسازان حرفهای نرخ تبدیل در سراسر جهان
او درمورد ۱۵ اشتباه موجود در تست A/B (تست a/b تستی است که در آن یک عامل با دو خصوصیت متفاوت مورد مقایسه قرار میگیرد تا از بین دو خصوصیت یکی انتخاب شود.) که اغلب مشاهده میکند و راهحلهای آنها صحبت کرد. وی کارگاههای آموزشی برای بهینهسازی نرخ تبدیل و بازاریابی اینترنتی ارائه داد.
Angie schottmuller
وی در سخنرانی خود به چگونگی درک و استفاده از روانشناسی (چهار روش خرید که عبارتند از رقابتی، خود به خود، منظم و انسانی) برای افزایش نرخ تبدیل سخن گفت.
Jonna lord که در اغلب کنفرانسها مثل بازاریابی برند، بازاریابی رشد، تجزیه و تحلیل ترافیک و غیره سخن گفته است به همراه braden hoeppner متخصص تجزیه و تحلیل وب و بهینهسازی تبدیل و tiffany dasilva متخصص جستجوگرها در مورد بازاریابی دیجیتال با لنز تبدیلها صحبت کردند. در این مکالمهی سرگرم کننده و پرانرژی این سه متخصص کسبوکارهای موفق و ناموفق در استفاده از cta را به اشتراک گذاشتند.
نوشته رویداد call to action اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.