Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین بازاریابی : رونمایی گلکسی S8 سامسونگ در برترین نقاط تاریخی و توریستی بریتانیا

شما برای معرفی و رونمایی از محصول جدید خود از چه تکنیکی استفاده می‌کنید؟

مسلماً برای داشتن بهترین نتیجه باید بتوان ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصول را برشمرد تا بتوان کمپینی با اثربخشی مناسب طراحی کرد. سامسونگ موبایل بعد از ایجاد مشکلات در گلکسی S7، تمام سعی خود را در ارائه بهترین عملکرد در محصول جدیدش بکار برده است.

ویژگی برجسته این محصول در اندازه و کیفیت وضوح نمایشگر آن، جدای از یک محصول ارتباطی است؛ لذا سامسونگ با بیش از ۲۵۰۰ نظرسنجی از مخاطبین بریتانیایی، بهترین نقاط تاریخی و سیاحتی مورد علاقه آنان را از جمله Saint Ives ، Stonehenge ، Snowdon و لندن را به‌عنوان محل اجرای کمپین پارتیزانی خود برای رونمایی گلکسی S8 سامسونگ در نظر گرفته است.

بدین ترتیب بهترین زاویه برای عکاسی با کمک عکاس برتر سال ۲۰۱۷ در بریتانیا Matthew Cattell مشخص شد و فریمی اغراق‌آمیز از سامسونگ گلکسی اس‌هشت در آن منطقه قرار گرفت تا گردشگران در آن نقاط را به واکنش واداشته و آنان را به نوعی مبلغان محصول جدید سامسونگ کند.

جواب اینجاست؛ در تبلیغات گوریلای رونمایی گلکسی S8 سامسونگ، ماکتی به اندازه ۳ در ۷ متری از قاب S8 با دکمه‌های مالتی مدیا به سادگی ویژگی محصول را تداعی خواهد کرد.

کمپین فوق نمونه‌ای عالی از به نمایش گذاشتن ملموس ویژگی یک محصول است که در قالب یک طرح درگیرکننده (engagement) موجب وایرال شدن تبلیغ توسط مخاطب نیز می‌شود. از طرفی این تبلیغ به نوعی در نمایش گذاشتن نقاط توریستی بریتانیا نیز موثر خواهد بود.

رونمایی گلکسی اس هشت,galaxy s8 (1)

سنت ایوس

رونمایی گلکسی اس هشت,galaxy s8 (3)

لندن

رونمایی گلکسی اس هشت,galaxy s8 (2)

سنت ایوس

رونمایی گلکسی اس هشت,galaxy s8 (4)

استون‌هنج

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.