Take a fresh look at your lifestyle.

گوگل با استفاده از اطلاعات شخصی شما برایتان لباس با برند معتبر میدوزد!

گوگل با استفاده از اطلاعات شخصی شما برایتان لباس با برند معتبر میدوزد!

 

همانطور که میدانید یکی از بزرگترین بیزینس های پول ساز کنونی در دنیا که هم رده بسیاری از پولسازترین ها هستند صنعت مد و پوشاک است. حتما برای شما جالب خواهد بود که بدانید گوگل هم تاب نیاورده و قصد دارد از این بازار و پول سرشاری که در آن وجود دارد عقب نمانده و تنی به آب بزند!

 

برندسازی

از این پس گوگل با اپ Data Dress برای شما پیشنهاد لباس در آستین دارد!

 

گوگل API اختصاصی خودش را طراحی کرده که با جمع آوری اطلاعات مختلفی همچون فعالیت فیزیکی، محل سکونت و حتی آب و هوا بر حسب ویژگی های شخصیتی شما و با کمک برند لباس Ivy Revel یک پیشنهاد جانانه و کاملا یونیک برای شما ارائه خواهد داد، گوگل این سیستم یا احتمالا اپ را “data dress” نام نهاده!

 

 

API مذکور که با نام Snapshot API معرفی شده از اطلاعات ساعت هوشمند و یا مویایل شما پارامتر های متعدد و مورد نیازش از زندگی شما را جمع آوری می کند. این اطلاعات چیزی شبیه، اطلاعات مربوط به حرکات فیزیکی (راه رفتن، دویدن، رانندگی و …) موقعیت آب و هوای محل سکونت، میزان استفاده از هدفون و سبک خاص موسیقی مورد علاقه شما و … می باشد.

پیشنهاد های این سیستم به صورت هفتگی احتمالا بروز می شود و برحسب موقعیت های مورد علاقه و یا فصلی شما ویژگی های لباس شما هم تغییر خواهد کرد.

گوگل در پست اختصاصی اش راجع به این API در وبلاگش می نویسد که در حال حاضر این پروژه با همکاری Ivy Revel پیش می رود و بزودی احتمالا همکاری های بیشتری با سایر فشن دیزاینتر های روز خواهد داشت.

اگر شما هم مانند من پیشنهاد گوگل برایتان جالب است و حریم خصوصی و اطلاعات شخصیتان برای مدت ۱ هفته زیاد مهم نیست می توانید برای اپ این برنامه نام نویسی کنید که تا ۱ سال آینده که اماده عرضه خواهد شد در صدر لیست استفاده کنندگان باشید.

 

منبع: نِت نوشت

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.