Take a fresh look at your lifestyle.

برند های برتر خودروسازی جهان را بشناسید

برند های برتر خودروسازی جهان را بشناسید

موسسه مشاوره سفر Brand Finance انگلستان فهرست ارزشمندترین برندهای جهان را منتشر کرد که در آن نام خودروسازان نیز به چشم می خورد .

به گزارش خبرخودرو، از موارد مورد بررسی در تحقیقات این موسسه می توان به وفاداری، آشناییت، شهرت و سرمایه گذاری در بخش بازاریابی اشاره کرد و برای مثال اوبر که حتی یک خودروساز نیست توانسته در رده ۸۹ ارزشمندترین برندهای معرفی شده از سوی Brand Financeدر سال ۲۰۱۷ باشد و ارزشی معادل ۱۴٫۵۹ میلیارد دلار را به ثبت برساند.

برند

جالب است که بدانید برند آسیایی هیوندای در رده شصتم فهرست ۵۰۰ برند جهانی این موسسه قرار دارد و ارزش آن با ۱۶% کاهش به ۱۹٫۹۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

پس از آن هوندا با ارزشی ۲۱٫۳۱۸ میلیون دلاری در رده پنجاه و دوم نظر مارا به خود جلب می کند. جالب اینجاست که فورد با ۲۲٫۴۳۲ میلیارد دلار ارزش برند در رده چهل و ششم قرار گرفته و تنها خودروساز امریکایی حاضر درصد برند اول است.

فولکس واگن سال گذشته افت قابل توجهی داشت و متاثر از رسوایی خودروهای دیزلیضربه ای اساسی خورد اما در سال ۲۰۱۷ چهره خود را بازیابی کرد و در رده ۴۱ قرار گرفت. از سویی گروه میتسوبیشی همه را غافلگیر کرد و در رده ۳۸ قرار گرفت. در این میان مرسدس و ب ام و نیز با رشد خود به ترتیب در رده های ۲۱ و ۱۷ ارزشمندترین برندهای سال قرار گرفتند. اما بهترین آمار با رتبه دوازده مربوط به تویوتا است.

منبع: خبر خودرو

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.