Take a fresh look at your lifestyle.

رونق برند مزون های زیر زمینی در جزیره کیش

رونق برند مزون های زیر زمینی در جزیره کیش

مزون ها، فروشگاهها و حتی شرکتهای توزیع زیرزمینی البسه خارجی و داخلی چند سالی است که به علت رونق شبکه های اجتماعی و افزایش رقابت های نسل جوان برای پوشیدن لباس های جدید و اصطلاحا برند، رونق بیشتری پیدا کرده و خارج از چارچوب های قانونی اقدام به عرضه مد و لباس از طریق دخترهای خوش اندام و پسرهای شیک پوش با ظاهر آراسته می کنند.

این مزون ها که اغلب در خانه های مسکونی یا تجاری متمرکز هستند بیشتر از طریق تبلیغات چهره به چهره شهروندان را تشویق به حضور در مزون می کنند. البته رونق بازار مزون ها و مانکن ها بی تاثیر از برنامه های ماهواره ایو اکنون شبکه های بدون نظارت اجتماعی نبوده است.

البته مسئولان قضایی و انتظامی تاکنون بارها در خصوص فعالیت ها و برخوردهای صورت گرفته با این شبکه های غیرقانونی، گزارش هایی را اعلام کرده بودند اما حجم گسترش این اقدامات به اندازه ای است که صرفا نیرو و توان این بخش، نمی تواند جلوی آنرا بگیرد.

برندینگ

اما نکته جدیدی که در خصوص فعالیت این مزون های زیرزمینی به دست صبحانه رسیده، رواج آن در جزیره کیش به عنوان یکی از مراکز مهم خرید پوشاک توسط مسافران است چراکه بر اساس نامه رسمی مدیرعامل جامعه بازاریان این جزیره به مدیرعامل منطقه آزاد کیش، اعلام شده است پدیده ناهنجار مزون های شخصی در این منطقه رو به گسترش است.

سهیل اسدی در ادامه نامه خود با اشاره به اینکه این پدیده می تواند تبعات نامطلوبی از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی به همراه داشته باشد، عدم رعایت موازین بازرگانی و کسادی بازار را از جمله مواردی دانسته که ماحصل گسترش این موضوع خواهد بود.

نماینده بازاریان کیش همچنین با اشاره به تضییع حقوق صنفی اعضا و اعتراض آنها به این موضوع، از توسعه تبدیل منازل شخصی به مراکز تجاری در جزیره کیش انتقاد و خواستار برخورد دستگاههای مسئول با این موضوع شده است.

منبع: صبحانه با خبر

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.