Take a fresh look at your lifestyle.

بزرگترین تغییرات طراحی لوگو شرکت‌ها در سال ۲۰۱۶

0

سال ۲۰۱۶ را می توان سالی برای بازآفرینی برند و برندینگ نام گذاری کرد.

سالی برای مخاطبین برندها، چرا که در این سال بیش از ۱۰ کمپانی برتر دنیا با توجه ویژه به رفتارهای مخاطبین خود برای تغییراتی در طراحی برند خود از طراحی لوگو گرفته تا دیگر موارد اقدام کردند.
این کمپانی ها مخاطبین و جامعه را الهام بخش این تغییرات می دانند. در دنیای امروز، ایجاد تغییر در طراحی هر چند کوچک و ساده، تاثیرات بسزایی در حوزه بازاریایی و برندینگ دارد که بخش عظیم آن مربوط به رسانه های اجتماعی است و به گسترش دادن این موضوع کمک زیادی کرده است.

در این مطلب با هم نگاهی می کنیم به تعدادی از تغییرات بحث برانگیز در طراحی لوگوی شرکت های مطرح دنیا نظیر کداک، اینستاگرام و موزیلا:

برند بی بی سی – سرویس آی پلیر:
bbc_iplayer_final

برند بریتیش استیل:
british_steel_final

برند مسترکارت:
mastercard_final

برند نتفلیکس:
netflix-final

برند اوبر:
uber_final

برند بریتیش پترولیوم:
bt-logo-ft

برند دلیورو:
deliveroo_combined

برند کوداک
kodak-new-logo-2016-timeline

برند موزیلا:
mozilla_finalists_original

برند نت وست:
natwest_logo-combined

برند اینستاگرام
new_instagram_logo_resize%۸C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2016/

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ