Take a fresh look at your lifestyle.

بعد از سی تی اسکن آدامس بایودنت، حالا پاسخ کامل مدیر برند بایودنت به سوالات مطرح شده از سوی مخاطبان کافه بازاریابی

0


https://telegram.me/Kafemarketing_official


بعد از سی تی اسکن آدامس بایودنت، حالا پاسخ کامل مدیر برند بایودنت به سوالات مطرح شده از سوی مخاطبان کافه بازاریابی

چندی پیش مطلبی با عنوان سی تی اسکن ادامس بایودنت در کافه بازاریابی منتشر شد که با استقبال خوب شما همراهان کافه بازاریابی همراه بود. در پی انتشار این مطلب و طرح سوالات مختلف از سوی شما مدیر برند بایودنت سرکار خانم شیوا سلامات برای کافه بازاریابی متنی را ارسال کردند که نشان از درک بالای این برند و همچنین توجه آن به دغدغه های مخاطبان خود دارد. در ادامه این متن را بدون هیچ تغییری با هم می خوانیم.

///////////////////////

باسلام و احترام به همه عزیزانی که با طرف وقت سعی در ارائه بهترین راهکارها برای بایودنت داشته اند. بایودنت برای ما یک پسربچه یک ساله و دوماهه است که برای رسیدن به قد و قواره امروزش هر آنچه توانستیم اجرا کرده ایم ولی قانع نیستیم و مطمن هستیم که هنوز بهترین هایی باقی مانده است که باید به مرور و با رفع محدودیت ها آنها را پیاده سازی کنیم. بابت تاخیر در ارائه پاسخ به سئوالات عزیزان از صمیم قلب عذرخواهی می کنم. همه نظرات را بتک تک بررسی کردم و در یک نظر جامع نکاتی را مطرح می کنم.

بسته بندی آدامس ها معمولا جزو گروه بسته بندی هایی است که زیبایی و خلوت بودن از متن های زائد در آنها اهمیت دارد. در برند بایودنت نیز سعی بر آن شده است که اطلاعات تاریخ تولید، انقضا، قیمت و سری ساخت بر روی سلفون دور بسته بندی مقوایی قرار داده شود. احتمالا سئوال اینجاست که چگونه شکایات محصول با دور انداختن سلفون دور بسته بندی قابل پیگیری خواهد بود و یا از سواستفاده های احتمالی جلوگیری خواهد شد؟ راه حل ما درج عددی در داخل بسته بندی بخش بستن درب مقوایی است هر یک از این کدها یونیک بوده و قابلیت ردیابی محصولات را فراهم می کند.

علت استفاده از زبان غالب انگلیسی بر روی بسته بندی دو بحث اساسی است. اول اینکه از این بسته بندی در صادرات استفاده می شود باتوجه به نوپا بودن برند و لزوم مراقب های هزینه ای، از همین بسته بندی برای داخل نیز استفاده شده است. بایودنت بازارهدف بسیار بزرگی درخارج از کشور دارد. ما برخلاف سایر کشورها بسته بندی های صادراتی خود را از بسته بندی های داخلی مجزا نکرده ایم کیفیت بسته بندی در هر دو منطقه از نظر مواد اولیه یکسان است. دلیل دوم بحث رقابت و تمایل مصرف کنندگان است فارغ از دلیل اول مصرف کنندگان داخلی تمایل دارند بسته بندی های تمام انگیلیسی را انتخاب نمایند این امر به ویژه برای محصولاتی است که به طور مداوم با فرد همراه بوده و یا در نمایش دید دیگران قرار می گیرد می باشد برای مثال به بسته بندی محصولات شوینده، خوراکی دقت کنید.

آدامس کندر بایودنت با هدف معرفی ابوعلی سینا و حقایق جالب این حکیم بزرگ در خصوص کندر به جهانیان به زبان انگیلیسی درج گردید. به تدریج نتایج تحقیقات بازار نشان داد که این محصول میتواند از اقبال خوبی در بازار داخل نیز داشته باشد لذا برای اطلاع رسانی به هموطنان و آشنایی با این محصول در بخش داخلی بسته بندی علاوه بر زبان انگلیسی زبان فارسی نیز گنجانده شد. در محصولات تولید شده از مرداد ماه به بعد میتوانید این تغییرات را مشاهده کنید.

نکات زیادی در خصوص نوع طراحی، اهمیت طعم و غلبه وزن آن بر مزیت ترکیبات و … اشاره شد. بایودنت یک بازارهدف مشخص برای خود تعریف کرده است و به دنبال آن است که در این بخش تعریف شده به سهم بازار موردنظر خود دسترسی پیدا کند. لذا انتخاب رنگ سفید و نوع طراحی ها همگی مبتنی بر یک فلسفه مشخص است. تک تک المانهای بایودنت براساس یک خرد جمعی و مطالعه بازار تعریف شده است که برای بخشی که برای حضور در ان تولید شده مثمر ثمر بوده و باعث موفقیت آن شده است.

کلیم بایودنت سلامتی و بهداشت دندانها است در این مسیر از همه ابزارهایی که باعث نشست این پیام در ذهن مخاطب شود استفاده خواهیم کرد.

آدامس های بایودنت به علت تقاضای بالا دارای دوره گردش مشابهی با سایر محصولات آن نیست به همین دلیل بسیار سریع تر از دیگر محصولات بایودنت دچار اتمام موجود می شود. که البتهاین موضوع نیز راهکار خود را داشته و در حال برطرف شدن می باشد.

بازهم در انتها از همه مشارکت های دوستان و به ویژه جناب آقای محمدیان برای ایجاد چنین دورهمی کمال قدردانی را دارم.

سلامات / مدیر برند بایودنت

شماره صدای مشتری: ۰۲۱۴۳۹۹۵۰۵۰

///////////////////////

کافه بازاریابی برای مجموعه معظم بایودنت ارزوی موفقیت دارد و امیدوار است در مسیر کاری خود موفق باشند.

mojtaba mohammadian

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ