Take a fresh look at your lifestyle.

تیزری تبلیغاتی با درونمایه حفاظت از حیات وحش

0

چیزهایی هستند که ما قادر به دیدن آنها نیستیم مانند مکان هایی در اعماق دریا، دشت های خشک و هموار یا پوشیده از برف. با این وجود و به رغم آنکه این مکان ها را نمی بینیم، اما به واسطه فعالیت های صنعتی که انجام می دهیم تاثیر مخربی بر این نقاط و به طور کلی طبیعت و گونه های جانوری موجود در آن می گذاریم.

اخیرا تیزری تبلیغاتی که dream نام دارد توسط آژانس تبلیغاتی DDB در نیویورک و در رابطه با حیات وحش و به منظور ارائه به فستیوال فیلم حفاظت از حیوانات و گونه های جانوری ساخته شده است.

در این کلیپ ویدئویی چهارگونه جانوری که در معرض انقراض قرار دارند هرکدام داستان خود را در رابطه با جمله «من یک خواب دیدم» بیان می کنند.

حیواناتی که در این تیزر تبلیغاتی حاضر شده و به نقش آفرینی می پردازند بسیار با شکوه و آسوده خاطر به نظر می رسند، اما قسمت غم انگیز ماجرا زمانی آغاز می شود که گروهی از انسان ها وارد زیستگاه طبیعی آنها شده و پس از مدتی سوار کشتی خود شده و درون تاریکی محو می شوند. این افراد بسیار ترسناک و مرموز بوده و بر خلاف چهره گرم و آسوده حیوانات، روشنایی تجاری مرموز و ترسناکی در چشمان این افراد وجود دارد که این روشنایی در نهایت با چراغ کشتی ها و خودروهای آنان پیوند خورده و یکی می شود.

از همین لحظه است که ناگهان تصویر از زیستگاه حیوانات فاصله گرفته و پایین تپه ای را نشان می دهد که آنان در بالای آن زندگی می کنند. در نهایت سکانس پایانی این کلیپ تبلیغاتی قلب انسان را به درد می آورد و به ما یادآوری می کند که چگونه برای آسایش و راحتی خود حیات وحش و گونه های جانوری را تخریب کرده و هزینه های سنگینی را به آن وارد می کنیم.

این کلیپ ویدئویی که به زیبایی و توسط شرکت تولید محتوای Zombie Studio ساخته شده و در آن از صداپیشگان مهمان نظیر ناتانیل برگمن، رایان مرچنت، کینان اومیرا و در نهایت تال فیشر آلتمن استفاده شده است که هنر این افراد در صداپیشگی شخصیت های حاضر در این کلیپ میزان تاثیرگذاری آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده و بخش قابل توجهی از مخاطبان با مطالب مطرح شده در این تیزر موافق بوده و درد و رنج موجود در زندگی گونه های جانوری در حال انقراض را به خوبی درک می کنند.

فستیوال فیلم حفاظت از حیات وحش در تاریخ ۱۷ آوریل سال جاری در Marjorie S. Deane نیویورک برگزار خواهد شد و افرادی که مایل به شرکت در آن و مشاهده آثار ارسالی باشند می توانند در آن شرکت کرده و از فیلم های کوتاه و بلند ساخته شده دیدن کنند.

به گفته مدیران فستیوال فیلم حفاظت از حیات وحش، هدف اصلی از برگزاری این فستیوال افزایش آگاهی مردم و برنامه ریزی برای توسعه طرح های حمایتی و حفاظت از تنوع زیستی در سراسر جهان عنوان
شده است.

 در همین راستا کلیپ ویدئویی Dream  به منظور شرکت در کارزار حمایت از گونه های زیستی و همچنین گونه هایی که در معرض انقراض قرار دارند ساخته شده و براساس اعلام سازندگان آن قرار است تا همزمان با نمایش در فستیوال حفاظت از حیات وحش در نیویورک، به صورت آنلاین و از طریق شبکه های اجتماعی در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار گیرد. گفتنی است نمایش کلیپ ویدئویی Dream که توسط استودیوی DDB ساخته شده است بعد از اتمام فستیوال نیز همچنان در دسترس خواهد بود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ