Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی یک بستنی‌فروشی توسط پوکمون گو نجات می‌یابد!

0

در شهر اناکورتس (شهری در واشینگتن آمریکا) تجارت برای یک بستنی‌فروشی به‌صورت ناگهانی شدیداً رونق یافت که علت اصلی آن را می‌توان بازی پوکمون گو Pokemon Go دانست.
صاحب بستنی‌فروشی “مد هترز” (Mad Hatter’s) گری دییر، که رو به ورشکستگی بود، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی کینگ ۵ (king 5) گفته بود: چند هفته پس از منتشر شدن بازی مجبور شدم زمانی زیادی را برای استخدام نیرو‌های جدید اختصاص دهم!

“من مورد لطف بازی پوکمون گو واقع شدم.” دییر مجبور شده بود مغازه خود را به دلیل بیماری چندین هفته قبل از انتشار بازی تعطیل کندy اما حالا جمعیت دسته‌دسته به مغازه وی می‌آیند زیرا که مغازه دییر در نقشه بازی دقیقاً بین چندین پوک استاپ واقع‌شده است که مردم را برای جذب پوکمون به آنجا می‌کشاند.
ice_cream_poke
یکی از کاربران رددیت (reddit) نوشته بود : “من اینجا زندگی می‌کنم و لورها (lure عوامل جذب پوکمون) معمولاً تا ساعت ۱ بعدازظهر پابرجا هستند.”

جالب است بدانید که این بستنی‌فروشی تنها تجارتی نیست که رونق کار خود را مدیون بازی پوکمون گو است؛ طبق آمار ۸۲ درصد بازی کنان پوکمون گو هنگام بازی به تجارت‌های مختلف سر می‌زنند و از آن‌ها خرید می‌کنند ، مک‌دونالد ژاپن افزایش ۲۷% فروش را بعد از همکاری با پوکمون گو اعلام کرد.

در زیر ویدئویی دراین‌باره وجود دارد که پیشنهاد میکنیم ببیند:

منبع: www.businessinsider.com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ