Take a fresh look at your lifestyle.

سونی و ترفندهای جالبش در تبلیغات بنری

0

سونی یکی از کمپانی‌های بسیار مشهور در زمینه تولید تکنولوژی‌های مصرفی است که در سال ۱۹۴۶ شروع به کار کرد و تا به امروز توانسته به واسطه نام‌های تجاری مشهور خود، به یکی از مشهورترین کمپانی‌های ژاپنی شناخته شود. پلی‌استیشن، واکمن، وایو و اکسپریا از نام‌های تجاری این کمپانی هستند که هر کدام تاثیر بسیاری روی موفقیت سونی گذاشته‌اند. با مطرح شدن تبلیغات بنری آنلاین، سونی از کمپانی‌هایی بود که به این روش تبلیغاتی روی آورد و توانست به تاثیرگذار بودنش پی ببرد. در ادامه این مطلب، روی ترفندهای تبلیغات آنلاین سونی تمرکز می‌کنیم که اخیرا در کمپین‌های تبلیغاتش دیده شده‌اند و می‌توانند روی ایده‌پردازی شما هم تاثیرگذار باشند:

– آوردن نقدهای کاربران به عنوان محتوای بنر تبلیغاتی:

خریداران به نقدهای محصولات واکنش نشان می‌دهند؛ اما نه به نقدهایی که حاصل کارهای روابط عمومی هستند و اکثر اشخاص دنبال نقدهای واقعی کاربران می‌گردند. سونی هم در یک حرکت هوشمندانه، در تبلیغات بنری خود نقدهایی آورده است که توسط خریداران محصولات، نوشته شده‌‌اند.

این ترفند، مستقیما روی تصمیم‌گیری مشتری بالقوه تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود که افراد راحت‌تر به محصول شما اعتماد کنند و آن را بخرند.

sony-review-2

sony-review

– نفع کاربر در خرید یک محصول:

خیلی از خریدارن، به دنبال جواب این سوال هستند که با خرید محصول مورد نظر خود، چه قدر پول ذخیره می‌‌کنند؟ و ارزش واقعی آن محصول چقدر است؟ این سوالات اکثرا در ز
مان حراج‌های فصلی عنوان می‌گردد و سونی هم از این موقعیت استفاده کرده است و در محتوای تبلیغات خود دقیقا هزینه‌ای که با خرید یک محصول برای مخاطب می‌ماند را، روی بنر تبلیغاتی آورده است. این ترفند به افرادی که قدرت خرید آنها کاهش یافته، کمک می‌‌کند تا راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرند.

save-2
save-1

– نشان دادن قدرت محصول در محتوای تبلیغاتی:

سونی این کار را برای دوربین‌های خود انجام داده است و سعی دارد که با انتشار یک سری عکس که با دوربین‌های سونی ثبت شده‌اند، قدرت محصولات عکس‌برداری خود را نمایش دهد. کمتر محصولاتی هستند که بتوان از این ترفند برای تبلیغات بنری آنها استفاده کرد، ولی برای تبلیغ محصولاتی مانند دوربین یا حتی، تبلیغاتی که روی دوربین یک گوشی هوشمند تمرکز دارد،‌ می‌توانید این ترفند را پیاده‌سازی کنید.

alfa-2

alfa-1

به یاد داشته باشید که همه این ایده‌ها حاصل طوفان‌های فکر (Brainstorming) هستند و لازم است که همواره با این مهم، توجه خاصی داشته باشید و از نظرات همه افراد تیم خود استفاده کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ